Flå

Minu tänaseks päevasündmuseks on see, et see jutt, mida ma mitu tundi rääkisin, osutus õigeks. Nimelt K. saadeti tööülesannetes Norra, kus ta pidi viima lasti Flå kooli juurde, mille kohaletoimetamis aadress oli koostatud põnevalt – postnumber kuulus Meldalile, nimeks oli Hovin ja kooli nimi oli siis Flå skole. Ma siis googeldasin ja seletasin, et see asub Flå’s, mille nime kool kannab ning sellel on täiesti teine postnumber. Ja mis selgus, K sõitis läbi Meldali Hovinisse, kus kohalikud suunasid ta Flå’sse. Seega minul oli õigus. Rumal naine. Või peab ütlema, et see on minu süü, ma ikkagi ju noorem kui K.

Lisa kommentaar

