B-log

Kui võrrelda minu blogimistihedust nüüd ja aasta tagasi, siis ilmselgelt on näha, et viimasel ajal olen ma siin aktiivsemalt elumärke ilmutanud. Eelmisele blogile on ligipääs ainult minul, sest tundus, et on aeg edasi liikuda ja vahelduseks alustada puhtalt lehelt.

Aga miks? Miks on minust saanud aktiivsem blogija? Kes teab, ent vahel on tunne, et tahaks jagada oma emotsioone ja sisetunnet ning mõtteid teistega ja üks mooduseid on siis blogi. Püüan seda blogi pidada suhteliselt anonüümsena – seega nimedest on vast ainult initsiaalid ning kohanimed on hetkel küll sees, ent mõte on need ka ära kodeerida. Tuli soov oli anonüümsem kui ma olen seni olnud.

Oma rolli mängib ka ehk taustaks toimuv blogimisvõistlus, mille eesmärk ei ole küll metsik arv postitusi, vaid käib selle peale, kes on jätkusuutlik ning ei unusta endast elumärke andmast kümne päeva jooksul. Siiani on see möödunud viperusteta. Kui mu mälu ei peta, siis on see postitus number kolm alates päevast, mil start anti.

Millal blogin? Mõtteis blogin ma tavapärasest rohkem, kui ma jõuan siia kirja panna. Ideed sünnivad tänaval kõndides, bussis sõites, jalgpalli mängides, voodil lesides, kududes. Ühesõnaga kõikvõimalikes kohtades, aga alati ei saa neid kirja panna. Tihti kipub olema, et kui arvuti taha istun, siis see geniaalne idee, mille ma suutsin blogimiseks välja mõelda, ei taha joosta nii sulaselge veega, kui mõtteis. See ideaalne ja geniaalne sissejuhatus ei ole enam see, mistõttu ei taha see sulg libisema hakata.

Hetke blogi kirjutan ma nõnda-öelda otse ja omadega. Tuli mõte ja kohe panen selle paberile (virtuaalsele loomulikult). Tulevikus loodan ennast piisavalt parandada ning hakata kasutama oma mobiiltelefonis asuvat appi, mis ei nõua arvuti olemasolu.

Tegelikult on mõttes, et peaks ma muud täiendama kui blogi. Üks tegelane on nõutud. M. käis siin paari päeva eest juba kuuendat küsimas.

One thought on “B-log

Lisa kommentaar

