Buenos Aires

Ei kiisudest, kutsudest, lennukitest, inimestest ja muust, mis Buenos Aireses on, ei taha ma rääkida. Minu jaoks on hetkel Buenos Airesel teine tähendus. Usun, et kõik te mõtlete, et ma üleöö rikkaks saanud ning maandunud selles miljonilinnas. Ei, kaugeltki sellest.

Miljon on kindlasti, tegelikult mitu mitu mitu miljonit, juba esimesel ringil oli 308, teisel ringil sama palju, ma pole algusest veel kaugele jõudnud. Viimaste mõõtmiste kohaselt vaid 8 cm, aga minu Buenos Aires hakkab juba kuju võtma.

Minu Buenos Airest saab kiigata siin (link).

Minu ja Buenos Airese teineteise leidmine oli käänuline-keeruline. Läksin mõne nädala eest, kui tööl täielik masendus tekkis, mitu päeva polnud magada saanud korralikult ning tol päeval sain ainult negatiivset tagasisidet oma toimetamise osas, siis viskas ikka korralikult üle.

Esmalt seadsin ma sammud raamatukokku, et oma tellitud DVD koju tuua ning seda kaema hakata. Minu puhul on suhteliselt oluline, et mul on filmi vaatamise juures kõrvaline tegevus, sest vastasel korral vaatab ühel hetkel film mind, mitte mina filmi.

Seega raamatukogust seadsin sammud lõngapoodi. Ainus, mida teadsin, et see peab olema kleit. Müüjatädi mind väga aidata ei osanud või siiski. Ta andis mulle arvutis kataloogi ette, et uuri siit. Leidsin sealt ühe, ent see tundus liiga värviline, hakkasime tädiga arutama, et milline lõng passib omavahel, püüdsime leida minu kriitikameelele maitsekohased toonid, ent see ei tundunud just lihtne ülesanne. Proua müüja asus teenindama teisi ja jättis mu siis värve valima.

Minu pilke püüdis ühel hetkel üks kataloog-ajakiri, kust ma leidsingi uue armastuse Buenos Airese. See hakkas mulle kohe esimesel pilgul meeldima ning nii ma siis nokitsengi tema kallal.

Lisa kommentaar

