Oma, ikkagi oma

Tegelikult on ikka päris suur vahe, et kas on oma köök või ühisköök. Olen aastaid elanud ühte või teistmoodi korteris või majas, kus ma olen jaganud kööki. Siin pean ka silmas aega, mil ma vanemate juures elasin. Aega, mil teised otsustavad, mis Sinu õhtuses/hommikuses/päevases menüüs on. Või aega, kus oled Sa sunnitud vaatama-jälgima, kuna Su korterikaaslased köögis askeldavad,  sest sageli on need kitsad ning kasutusel on pea kogu vaba pind.

Nüüd siis on sellel lõpp.

Ma pole kunagi olnud eriline kokaraamatute austaja või köögis askeldaja, ent hetkel on huvi tekkinud nende vastu. Kas tegemist on tuhinaga, mis läheb üle, seda näitab vaid aeg. Veetsin just pea tunnikese ninapidi kokaraamatutes, mis mul kodus olemas ning natukene tuhlasin ka interneti omades. Väga suurt midagi ma ei leidnud, ent samas otsustasin, et on päris mitmeid internetis olevaid retsepte, mille peaks välja printima ning oma retseptikokku lisama. Esmalt oli küll mõte, et kirjutaks ise need ümber, ent laiskus sai võitu.

Reede õhtul oodates härrat koju, askeldasin ma köögis. Sellel on loomulikult ka kõrval põhjused. Mitu päeva oli mind painanud mõte, et ma tahaksin teha hapukoorekastet ja kartuleid ning kõrvale miskit liha. Paraku ei viitsi ma ühele vaaritada kartuleid, seega ootasin reedeni. Ent, vöta näpust, kui härrale helistasin ja küsisin, et kas ta suudab McDonaldsist ja Burger Kingist eemale hoida ning koju sööma tulla, tuli mul üles lugeda planeeritud menüü. Talle sobis ainult roheline – nii kaua kui ta friikartuleid ja kananuggetseid saab, nii kaua on ta nõus koju sööma tulema.

Polnud midagi, seda et ta keedukartuleid ei söö, seda võisin ma aimata, aga ma siiski proovisin.

Igatahes koju tulles oli tema esimene samm, see et ta avas õlle ning sellele järgnes küsimus, et kas söök on valmis, tema on näljane!

Aga oma köök, ikkagi oma ja keegi ei kamanda! 😉

Lisa kommentaar

