Sadatuhat niidiotsa ja nende sõlmimine

Tähelepanu!!! Tegemist on järjega postitusele “Ka konn muutub printsiks“. 

***

Ühel hiljutisel laupäeval ärgates oli mul elevus sees, olin veel öösel proovinud selgust majja tuua, kuhu me ikkagi sel päeval suundume, ent tühja. Sain hoopis lisaks hulgaliselt uusi küsimusi.

Hommikuks olid mulle niidiotsteks:

– 1, 5 tundi autosõitu kodust (hiliseim ärasõit oli kell 11:30, sest pidime kohal olema kell 13:00)

– Tegemist on suunaga lõunasse (selle ütles härra ise välja, ei teagi, kas kogemata või meelega; ma olin eelnevalt pigem arvanud läänerannikut või siis põhjaosa – tundus justkui loogiline). Ma loomulikult tulistasin piirkondi – jõudsin omadega Odensesse ja Koldingisse (Vähemalt ehk kellegil on natukene aimu Taani geograafiast).

– Tervitusjoogiks on miskit mullidega, härra arvas, et see on CAVA. Lootis, et ma elan üle, sest ma pole erilises vaimustuses shampanjast.

– Me ööbime seal ühe öö (see oli ilmne juba siis kui neist kuupäevadest räägiti)

– Sinna pole vaja ujumisriideid kaasa võtta, samuti mitte käterätikuid ja shampoone

Öö jooksul tekkis nagu öeldud ka eksiteele viivaid juhtnööre, näiteks:

-Aktiviteet: laskmine. See viis mu millegi pärast suunale Varde

***

Laupäeval alustasime teekonda plaanitud kellaajast hiljem – lausa 45 minutit, mis hiljem õigustas end. Nimelt veerand teekonna läbimise järel tuli liiklusuudiste lõik, et Vejle Fjordbroen on suletud liiklusõnnetuse tõttu. See oli umbes kilomeeter kohast, kus härra suvel kaose tekitas. Liiklusõnnetus tekitas ummikuid ning me oleksime ummikuis istunud kauem kui alustanuks sõitu kokkulepitud ajal. Loomulikult ummikust me ei pääsenud.

Aga endiselt polnud mul aimu kuhu me läheme.

Kui härra ühel hetkel kiirtel ära sõitis, lisas ta, et aitab liiklusummikute ja looduse vaatamisest, siis hiljem selgus, et see oli tal olnud kohe algusest plaanis, ent mulle seda muidugi ei saanud mainida, muidu ma taibanuks kuhu minek. Tegelikult mitte. Mul polnud õrna aimugi. Ka siis mitte kui me kohale lähenesime.

Esimene arusaam sellest tekkis, kui me olime keeranud tänavale, kus meie sihtkoht asus. Enne seda oli ju suur nimesilt.

Kohalejõudmisele järgnenust  järgmine kord…

 

One thought on “Sadatuhat niidiotsa ja nende sõlmimine

Lisa kommentaar

