Kanade pidu

Mis meenub esimese asjana kui öelda tüdrukute õhtu? Või poissmeeste õhtu? Aga loomulikult pidu, trall ja ohjeldamatu joomine. Või siiski? Mitmetes seltskondades korraldatakse see vaikselt ning mitte traditsiooniliselt.

Olles maininud oma tutvusringkonnale, et ma lähen tüdrukute õhtule, siis on alati tekkinud uudishimu, et mis, kus ja kuidas. Paljudele mu eesti tuttavatele tulid Taani traditsioonid üllatusena. Mullegi, kusjuures. Miks? Sellele saate vastuse juba järgnevast jutust.

Kindlasti on teil huvi, et kes see õnnelik on? Tegemist on härra vanima õega.

Meie tagasihoidlik tüdrukuteõhtu algas kell 11 ühise brunch’iga meie “teises” kodus – pubis ning järgnes õdusa istumisega. Pruut käis vahepeal ilusalongis, kus tal tehti küüned korda. Hiljem liikusime me bussidega stuudiosse, kus pruut laulis kaks laulu sisse – esimese üksi, teisele laulsime tausta ning sellele järgnes pubcrawl. Paar tundi hiljem naasime me “koju”, kus õhtustasime ning algas karaoke. Umbes karaoke algusega samal ajal saabusid ka perekonna meesliikmed: härra, keskmise õe mees ning hiljem ka pruudi väimees.

Seejärel hakkas seltskond riburadapidi lagunema ning osalised ükshaaval kodupoole pudenema.

***

Ma pole kordagi ühelgi Eesti tüdrukute õhtul osalenud, ent mulle tundub sümpaatsem Taani traditsioonide kohane. Sinu päev sisustatakse tegevustega, mis sulle huvi (tõenäoliselt) pakuvad ning sa naudid seda. Ja reaalselt ei leia, et sellisel õhtul tuleb end purupurju juua, ehkki see on sinu “viimane” vallalise õhtu. Ma siiski eelistan mälestusi, mis ei seondu ohjeldamatu joomise ning tuumapohmelliga järgmisel päeval. Seega kui kunagi peaks see päev saabuma, mil mul on au enda tüdrukuteõhtul osaleda, siis palun unustada alkohol. Ja mul on olemas mõned ideed, mida ma tahan teha oma tüdrukute õhtul.

Ingel, Sa aimad? Või tuleb keegi teine oma pakkumistega?

Lisa kommentaar

