Plaanimajandus

See lugu sai alguse paari nädala eest, kui ühel hetkel härra helistab ning teatab, et ma peaks nüüd kuupäevad välja mõtlema. Esimese hooga ei taibanud, et millistest kuupäevadest on jutt. Või oli põhjuseks see kuupäevade küsimine tuli üllatuslikult, äkki. Viimati, jõulude ajal, oli ta veel vastu.

Kuupäevad, millest jutt on, on meie Eesti reisikuupäevad. Inimesed, kes lähedamalt seotud on, on ka kinnituse saanud, et mis on täpsed kuupäevad.

Peale seda, kui me eelmisel kolmapäeval lennupiletid ära ostsime, olen ma veetnud  internetis aega erinevatel hotellipakkumiste lehtedel ja hotellide kodulehtedel ning esimene õhtu olin ma juba halliks minemas, kui potsatasin hinna-asukoha järgi asjaliku hotelli otsa. Kui härraga sai neist tingimustest räägitud, et mis tema esitab, siis langes päris mitu ära. Üks peamisi tingimusi oli, et on odav ja ei asu vanalinnast eriti kaugel. Pakkusin välja Kreutzwaldi tänava nurgal asuva hotelli, ent selle tarbeks oli juba ühistransporti vaja või tuleb takso mängu. Teatavasti on Tallinna uus piletisüsteem nii keeruline välismaalase jaoks, et minu peamine eesmärk on hoida nendest bussidest-trollidest-trammidest võimalikult kaugele. Siiski peaks olema need ühekordsed piletid välismaalaste tarbeks, mitte need ilusad rohelised kaardid. Fuih.

Samal õhtul kirjutasin ma ühte hotelli, mis oli endiselt valikus ning kauplesin neilt kolmeks ööks välja hinna, mille võib leida odavamatelt hotellibroneerimislehtedelt. Pole paha!

Üle jäi veel ülejäänud reisipäevade sisustamise. Vesteldes ühe tuttavaga, kes oli teemas, leidis, et ma muudkui planeerin ja planeerin ja mõtlen, ehkki reisini on veel pikk aeg. Tegelikult tahaks kõik broneeringud paika saada nii varakult kui võimalik, sest tihti peale on ju varajase tellija soodustus.

Ühe teise tuttavaga vesteldes, sain ma temalt idee, mida ma hakkasin kohe meie vestluse järel uurima ning kirjutasin ka järgmisel hommikul sellest härra õega, et kindel olla, et see on miskit, mis talle võiks meeldida. Õde arvas, et see on geniaalne idee. Kirjutasin siis kirja eile pärastlõunal sinna teise hotelli hinnapäringu saamiseks, ent hetkel ei ole ma kuulnud sealt veel midagi. Ma vaikselt hakkan kannatamatuks muutuma.

Kui sealt majutusasutusest tuleks vastus, siis oleks saaks vaikselt eelarvet koostama hakata. Palju kulub transpordile, palju hotellile ja palju peaks sularaha kaasa võtma ja nii edasi.

Aga selle reisiplaneerimise juures olen ma korduvalt alla andnud ja ikka tagasi teema juurde tulnud. Natukene puhkust ja rahu on väga kasulik!;) Ja siis jälle asja kallale.

Täpsemad tegevused, nagu muuseumid, vanalinn ja see selgub kohapeal. Kindel on muidugi endiselt vist see, et muuseumid ei tule kohe mitte kõne allagi.

 

Lisa kommentaar

