Vahetus

Olen aastaid olnud Taanis uhke Danske Banga klient, ent tänaseks on meie teed lahku minemas. Pangavahetus on mul olnud plaanis juba aprillist eelmisel aastal, ent lõpliku sammu astusin ma paari nädala eest. Põhjus täiesti proosaline – nimelt hakkasid nad nõudma raha selle eest, et inimesel on pangakonto. Igakuiselt/kvartali kohaselt oli see summa absurdselt suur. Seega oli viimane ja lõplik otsus langenud. Härragi helistas ja küsis, et kas ma olen kuulnud, et DB selle uudisega ilmus ning uuris, et kas ma ei ole mõelnud pangavahetusele.

Lühidalt öeldes oli vastus “Jah!”

Mitu päeva vaagisin, et milline pank valida või milline oli otstarbekas otsus. Uurisin kolleegidelt, mida nemad soovitasid ning lugesin internetist. Lõpuks langes valik samale pangale ja personaalsele nõuandjale, kes härralgi.

Kolmapäeval täitsin ma panga kodulehel ankeedi ning järgmisel hommikul juba nõuandja helistaski. Leppisime kohtumise kokku esmaspäevaks. Selleks ajaks olid mul kõik paberid kaasas ning muudki asjad üle vaadatud. Päev hiljem sain meili, et kontod on avatud ning me peaks leidma aja, mil ma astun kontorist läbi ja allkirjastan lepingu. Valisin järjekordselt esmaspäeva.

Ent minu jaoks tuleb püant nüüd. Neljapäeval, kui ma oma postkasti avasin ning seal kirju välja kookisin, siis leidsin nende seast pangakaardi ning paar päeva hiljem tulid ka pinkoodid. Mis selle juures koige markimisvaarsem on, on et mul polnud lepingki allkirjastatud.

Kui ma täna pangas käisin allkirju andmas, siis ütlesin nõuandjale, et ma sain kaardi neljapäeval, mispeale ta mind üllatunult vaatas.

Ühesõnaga töö kiire ja korralik!:)

Lisa kommentaar

