D as Dream

Loe eelnevalt: Välisest

Seekord siis natukene rohkem kleitidest ja pükstest minu garderoobis. Kindlasti on inimesi, kes on kursis minu riietumiseelistustega ning teavad, et seal eristutavad teistest kleidid ning tuunikad.

Eelmisel suvel juhtusin ma ühele H&Mi soodusmüügile ning leidsin sealt püksid, mis passisid nii pikkuse kui ka mudeli poolest ning hinnagi poolest polnud eriti kallis. Ostsin need omale. Oma sünnipäeva eelpäeval olin ma Eestist naasnud ning tööle otse tulnud ning töö juures kiiresti pesus ära käinud, et reisimishigi ja räpasuse tundest lahti saada. Samas selleks õhtuks oli mul härraga kokkulepe, et nii pea kui ta teab, kus ta oma “Volvo-laagri” üles lööb, annab teada, et siis ma tean, kuhu suunda ma rongiga sõitma pean. Ootamatult aga helistab, et kuule, kaua sul sellesse kohta jõudmiseks aega kulub, et ma saan su peale korjata. Ma olin reaalselt teel alles koju. Nii kiiresti kodust läbi ning kohtumispaika, asjad klappisid ideaalselt, nii et ta korjas mu peale. Umbes pool tundi hiljem küsib, et mis minuga juhtunud on? Ma ei saanud aru, millest jutt. Väljendan arusaamatust. Sõnab siis, et mind ei näe ju üldse pükstes ja täna on mul püksid jalas. Ütlesin vaid, et see on H&M ja allahindluse süü.

Jah, aga tegelikult on kleidid mu üks peamisi riietusesemeid ning neid võin ma pidevalt koju juurde osta, ilma et ma raatsiks mõne neist välja visata.

Aga miks Dream?

Jällegi on peegliks mu väga hea sõbranna, kes õpib moedisaini ja muud sellega seonduvad. Juhtumisi palus tal mul mõned joonised printida ning neist hakkasid silma mitmed värvi ja mustrikombinatsioonid ning tuli jälle tahtmine kujundada ja kombineerida omale ise kleit. See on ju tore!

See kleitide kujundamine ei ole mulle võõras. Vahel on saanud erinevate ürituste tarbeks mõelda ideaalseid kleite. Joonistan (see ei ole mu eriti tugev külg) ning kujundan, õigemini kirjeldan kleiti. Nii sain juhuslikult aastate eest täielikult pasliku kleidi oma lemmiklaulja plaadiesitlusele.

Toona elasin ma ühe tuttava juures ning ma olin sellest nii vaimustuses, et ma saan plaadiesitlusele minna. Mul oli selle jaoks välja mõeldud paar ideaalset kleiti ning neid mõned paberilegi joonistatud. Näitasin neid joonistusi tuttavale ning küsisin, et kuidas ja kust võiks saada sellist kleiti. Lihtsaim variant oli ise õmmelda, aga selleks olen ma liiga sossepp ning polnud ka aega ja masinat. Ma juba leidsin alternatiive oma kapist. Ühel päeval tuli see tuttav koju ning ütles, et oli vaateaknapoodlemisel käinud ning leidnud sealt kleidi, mille joonistust ta oli kusagil näinud. Ta hiljem taipas kus ning järgmine päev saime kokku ning ta viis mu sinna poodi. Oligi, välimuselt ja ülesehituselt sarnane minu joonistusega, ehkki mustrid ei klappinud üks ühele, mis sellest! Ostsin selle kleidi, minu läbi aegade kõige kallim kleidiost. Eestis küll tituleeriti see kleit öösärgiks, ent mulle ta endiselt meeldib ja minu jaoks on ta endiselt aukohal.

Vahel on tuttavad need, kes leiavad just selliseid asju, mis Sul endal kahe silma vahele jäävad poodides, ent see on suhteliselt tavaline. Vahel aitab ideaalkleidi leidmiseks paberile joonistamisest ja tuttavatele näitamisest. Võib-olla peaks tegema omale ühe sellise blogi, kuhu neid üles riputada ja kirjutada juurde “Wanted!” ehk siis pääseb meeletust otsimisest ja võibolla ka õmblemisest.

Aga endiselt on siiski selline joonistamine lõbus tegevus. Seega pliiats, kustutuskumm ja märkmik kotti ning ideeskitse tegema!

Lisa kommentaar

