Garderoob, suure tähega

Jätkan sellel teemal, millest on saanud siin viimases mitmes postituses päris põhjalikult kirjutada – RIIETUMINE ja GARDEROOB.

Alustuseks ma pean tänama Post Danmarki tema meeletult mõnusa töökorralduse eest, mis tähendab seda, et minu uus kogus garderoobi jõudis minuni  juba esmaspäeva hommikul ja kell 6.45. Ja kusjuures, erinevalt Eestist, selle eest ei maksa ma sentigi, et nad mulle paki koju toovad. Tegemist on minu jaoks väga positiivse äratusega, sest minu enda äratuskell heliseb alles kell 7.

Samal päeval panin ma ühe kleidi selga nendest mitmest, mis tellitud sai ning tõdesin, et võibolla pidanuks mõtlema number väiksemale, ent samas kõiks teised sama firma tooted, mis olid suuruses 36 passisid mulle ideaalselt selga. Tolle kleidi mudel lihtsalt oli natukene teistsugusem ja õhulisem, aga pole hullu, pean vist härrale andma ülesandeks selle kleidi pesemise ja kuivatamise, küll ta siis ideaalsuurusesse läheb!:)

Eile suvilasse teele asudes andsin ma härrale ülesandeks valida kolme kleidi/tuunika vahel.

See lilledega, seda ära näita, Sa ju tead minu ja lillede suhet. See valge, kas see ei ole mitte läbipaistev ning järgi oli siis jäänud vaid üks triibuline ja tikitud mustriga seljal, seeliku osa oli kilejast riidest.

Väga mõnus kleit! See sai esimesest päevast mu lemmikkleidiks. Tol päeval kui tellisin, ma sellest ju nii vaimustuses ei olnud, aga ma otsustasin selle siiski selle hinna tõttu tellida. Hiljem suvilasse jõudes õe ja õetütrega tervitades, sõnas too õetütar, et nad olid õega just seda kleiti vaadanud, et õele see ei meeldinud, aga näe Sulle jäi küll silma ja sobib superhästi:)!

Nendest kuuest kleidist/tuunikast, mis viimati tellitud sai, on lemmiklistis 4 – see tähendab neid on ootamas lähipäevil auväärne ülesanne ja ülesannete täitmine!:) Sellest, mis ja kuidas, saab kuulda ehk järgmistes postitustes.

One thought on “Garderoob, suure tähega

  1. See, kas ostetu kojusaatmise eest raha võetakse, sõltub pigem firmast. Eestis on nii ja naa, vähemalt arvutikauba puhul, mida mina olen ostnud. Ja kui raha võetakse, on tihti erinevus ka postikanalis, smartpost, kuller, tavaline postipakk vm.

Lisa kommentaar

