Aimdus (1)

Juba mitu kuud olen elanud ühes suures mullis – EESTI. Ja, seda mulli on ju ümber igas päevas – eestikeelsed ajalehed, eestikeelsed facebooki postitused, eestikeelsed telesaated ja eesti keelt rääkivad ning kirjutavad sõbrannad. Minu enda eestikeelsed mõtted ning postitused, nii siin blogis kui ka facebookis. Kõikjal mu ümber ja igas päevas on need.

Põhjuseks on siis minu ja härra esimene ühine puhkusereis ning pärast mõne aastast puiklemist, otsustas, et nüüd on ta selleks valmis. Mina sain kuupäevad valida, seejuures oli tingimuseks, et see toimuks kevadel.

Sihtkohadki olid minu valida ning pärast mõningaid arutelusid iseendaga osutusid valituks Haapsalu ja Tallinn. Tegelikult on Tallinn loomulik valik ning sellest ei saa ju ei üle ega ümber.

Nii umbes kolm päeva enne reisi, peale hommikust ärkamist räägime me läbi oma esimese reisipäeva ning kuidas me Haapsallu jõuame.

Misasja!? Sõit Haapsallu kestab poolteist tundi. Kas Haapsalu ei pidanud mitte Tallinna eeslinn olema? Mainin, et see on 100 km. 

Mõni aeg hiljem, hommikusöögilauas istudes näitan härrale eesti kaarti.

Selge, Eesti on ikka suurem kui Taani. Natukene, mainin. Palju seal elanikke on? 1,2 miljonit. Taanis on küll rohkem. Esmalt näitan, kus on Tallinn, siis Haapsalu, seejärel tunneb huvi, kus on Tartu, kust on T pärit ning meie koduhoidja. Peale nende näitamist oli härra jaoks pilt selgem Eesti osas.

Järgmised päevad kujunesid suhteliselt rahulikult. Reedel valmistasin ma end ette käies veel ilusalongis, ehkki oli endal plaanis ise end ilusaks teha. Nädalavahetusel käisime vanemate juures emadepäeva tähistamas ning sealt tulles hakkasime kohvreid pakkima.

Kokkulepe jäi, et härra kohvrisse pakime me kõik vedelikud ning muu kraami, mida lennukisse kaasa ei tohi võtta. Aga esmalt suutsin ma enda asjad kõik härra kohvrisse pakkida – kaasa arvatud riided ja jalanõud, mis härra elutuppa ilmumise järel sealt välja tõsteti ja sohvale tõsteti – mul on oma kohver!

Nii tuli mul endal kõik uuesti oma kohvrisse pakkida. Korduvalt mööda tuba ringi jalutades sai kohvri sisu üle kontrollitud, tehes linnukesi erinevate asjade ette, mõtteis.

järgneb

Lisa kommentaar

