Jats

Paari nädala eest sain teada juhuslikult feissbuukist, et Taani on tulemas Kadri Voorand Group, kus mängib ka minu tuttav. Selle avastuseni viis ilmselgelt lihtne “taggimine”.  Samal päeval tekkis mõte, et ei, Herning ei ole ju üldse kaugel, et miks mitte minna.

Päev hiljem saatsin sõbrannale sõnumi, et läheks õige Herningisse kontserdile. Jäi kokkulepe, et ma me räägime sellest mõni päev hiljem.

Mitmel päeval ma ebalesin, et kas minna või mitte minna – ilmateade polnud just kiita ning oli ju siiski nädalavahetuse õhtu, kus härra ka kodus on. Päev enne ma saatsin tuttavale sõnumi, et mis kell nad esinevad, et ma tean, kas tasub minna ning ma ikka koju tagasi rongiga jõuan. Polnud probleemi!

Sõbranna kahjuks kaasa ei saanud tulla, sest tal olid samaks ajaks teised plaanid ning Eestlaste seast ei tulnud ka tagasisidet. Reede hommikul härraga telefonis rääkides, et tema on organiseerinud omale härra õhtu sõbraga, kelle külla tulekust on juttu olnud, sest ma ei viitsi ju laupäeva õhtul kodus olla ning eelistan Herningisse minna.

Reede hommikul saadetud sõnumile sain vastuse ööl vastu laupäeva. Ärkasin selle peale üles, sest tolleks ajaks olin ma selle unustanud ning linnaõhtust (loe kahest järjestikkusest) oli ka väsimus,

Laupäeva lõunal ärgates otsustasin, et ilm on liiga ilus, et koju jääda ning jätta kasutamata võimalus eestikeelsest muusikat kuulda.

Kontsert oli mõnus ja tuli tahtmine kohe KVG singlid ostad – just paar laulu olid väga inspireerivad, mida tahtnuks veel ja veel kuulata. Kadri puhul meeldib mulle tema oskus jazzi ja häält siduda, mis muudab laulu väga ilusaks tervikuks! 🙂 Hea!

Üks kohalik pisut purjakil mees sõnas, et Kadri muusika on kõrgema klassiline, arenenum, kui Herningi inimesed harjunud on. Peale seda kommentaari pakkis ta asjad kokku ning läks oma teed.

Kontserdi eelselt-järgselt sai paar sõna ka tuttavaga vahetatud.

Koju tulin suht kohe peale nende kontserdi lõppu, sest oli külmaks läinud ning oli väga tuuline. Pealegi KVG jätkas ka suht kohe teekonda järgmisse kontsertpaika, muidu ehk seigelnuks nendega.

Nüüd on veel paar nädalat oodata ja siis saab taas järgmisi Eesti Jazzmuusikuid kuulata.

Lisa kommentaar

