Vana hea kraam

on

Üle mõne aja eksperimenteerisin ma raamatukogust raamatute laenutamist, ent suhteliselt ruttu andsin ma alla – see ei ole ikka mina, sest alati ei jõua ma kuuga raamatut läbi närida. Tundub endiselt lihtsam, et ma ostan neid ja loen siis kui tahtmist on. Erandiks on kindlasti puhkus, sest seekordne puhkus näitas, et pole probleemi nädalaga kolm raamatut läbi järada.

Nüüd üle mitme kuu olen ma naasmas järjejuttude või järjelugude maailma ning loen armastatud Camilla Läckbergi. Hetkel on minu saatjaks raamat “Isprinsessen” või “Jääprintsess, mis eesti keeles tuttavam on.

Mitu kuud olen ma lugenud armastusromaane ning üsna lihtne on olnud aimata, kuidas raamat algab ja kuidas raamat lõppeb. Krimide puhul on ka olemas see kalduvus, et sa võid kindel olla, et lõpuks kurjategija avastatakse, ent võrreldes armastusromaanidega on, et mõrvar avalikustatakse raamatu lõpuks.

Otsustasin, et hakkan ka raamatublogi pidama. Seda eelkõige, et oleks aimu, mitu raamatut ma olen aasta jooksul lugenud.

4 Comments Tilføj dine

  1. Diana siger:

    Kas Taani raamatukogud ei pakugi võimalust raamatuid vajadusel pikendada?

    1. Brit siger:

      Teatud raamatuid ei saa pikendada. Miskid “marked” raamatud ning neid saab laenutada ainult 1 kuu korraga.

  2. Diana siger:

    Uudisteosed? Tee nii, et käid iga kuu raamatukogust läbi, annad raamatu tagasi ja laenutad uuesti 🙂

  3. Brit siger:

    Uuesti saan laenutada päev hiljem, sest siin on ju automaatika 🙂 Aga pole hullu, mulle meeldivad kodused raamaturiiulid.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.