Närin, närin, tähti närin, päriselt

Kuulan järjekordselt ühte raamatut töötamise taustaks ning mulle hakkas kõrvu teritatult sealne mõte. Raamatu peategelane naaseb umbes kolme aasta järel Mallorcalt ning esimese asjana suundub raamatupoodi, et leida omale asjalik paperback või hardpack. Põhjuseks ilmselgelt, et Mallorcal leiduv ingliskeelne kirjandusvalik pole piisavalt hea.

Et tema jaoks on kui üks “triip” lugeda head ja korralikku emakeelset raamatut, mille lugemine pakub ka naudingut.

Tean, kallis Ingel, miks igas riigis/linnas, kuhu Sa lähed, astud Sa läbi mõnest raamatupoest.

See ehk vastab küsimusele, mida mu tuttavad aeg-ajalt esitavad. Miks ma omale Kindlet ei osta ning e-raamatuid ei loe. Need ju odavamad.

Minu jaoks on paberraamatud väärtuslikumad. See peitub nende eheduses ja võlus. Raamatud ju mõjuvad kui narkootikumid, neisse kas armutakse või mitte.

Ja, eriti näitab, et raamat Sind köidab, see, et kui bussis istudes kontrollörid peavad sulle kerge ja sõbraliku “müksu” andma, et nad Su piletit näeksid. Ma kusjuures olen mõelnud väljumise vahetamisele, sest sellel väljumisel, mille ma hetkel võtan, kohtab raamatu lugemist katkestavaid kontrolöre enim.

2 thoughts on “Närin, närin, tähti närin, päriselt

Lisa kommentaar

