Peaaegu

Mis saab olla täna aktuaalsem teema kui jõulud? Miski vist. Täna ma ei räägi pikalt-laialt jõulukinkidest vaid muust, mis jõulude juurde kuulub, vähemalt minu arvatea, – jõulukaardid.

Mul oli mõne aja eest vestlus töökaaslasega, kes rääkis, et ta oskab 3D kaarte meisterdada. Mõeldud-tehtud, ent lõpuks valmisid tema osavate sõrmede all siiski 2D kaardid, kuna “kvaliteetsemate” kaartide materjali polnud saada.

Posti tahtsin ma kaardid panna juba eelmisel nädalal, ent ühel või teisel põhjusel pole ma sinnani jõudnud. Täna kirjutasin valmis kõik piiri taha minevad kaardid, et need homme kasti libistada.

Jäänud on saata Taani sisesed ning seejuures tunnen ma end kui siga lõhkise küna ees. Mehelt küsisin, et kas ma kirjutan tema nime alla, siis seepeale kostus, et ei, kuna siis oodatakse talt ka järgmisel aastal kaarti. Teisel korral arvas ta, et see on jama. Kolmandal korral ütles, et keegi nagunii ei usu, et ta need kaardid on saatnud. Nüüd ma siin siis istun, lõhkise küna ees. Kui ma mehe kirjutamata jätan, siis tundub see mulle endale kummaline – see ju võrdub, et jäta kaardid üldse saatmata.

Aga kaartide saatmine on mul veres. Seega pean homme õhtuni aru, aga arvan, et mees saab ka kirja pandud, mõelgu-arvaku, mis tahes. Kevadel kusjuures tembeldati minu saadetud kaart tema omaks.

Kõikide jõulukingituste juures on hetkel suurimaks probleemiks pikad järjekorrad. Täna inglile kinki saates mõtlesin, kas tellida mobiiliga postmark või minna postkontorisse. Otsustasin esimese kasuks.

Apteegi järjekorras seistes kuulsin tahtmatult kahe sõbra vestlust. Üks neist oli silmnähtavalt tige, see oli eelnevalt postkontoris pakil järel käinud ning kui ta järjekorra numbri “tõmbas” oli enne teda 31 inimest.

Riskides ise postkontorisse pakile järgi minemisega, mõtlen, et oleks pidanud “tellima” need kõik kontorisse – keegi ikka vastuvõtus istub ning allkirja annab. Aga kui ma ise järgi lähen, ootan tõenäoliselt viimase minutini enne sulgemist, siis peaks järjekorrad väiksemad olema.

Lisa kommentaar

