Teistmoodi

Eile õhtul järjekordselt koju jõudes ning kirju avades jäin ma mõttesse. Kirjasõbral ja kirjasõbral on vahe. Minu jaoks on hetkel olemas vähemalt kolm kategooriat – ülipersonaalsed, personaalsed ja vähempersonaalsed.

Lahterdama ma ei hakka neid isikute järgi vaid hoopis toimetamise järgi. Enne kui täpsustama hakkan, võin öelda, et kuulun kõigisse kolme kategooriasse, ehkki tahaksin kuuluda vaid esimesse kahte.

Selline lahterdamine tekkis mul nüüd seoses jõuludega.

Ülipersonaalne – kirjasõber, kes saadab üllatuse ning/ja tavalise/ebatavalise postkaardi.

Personaalne-kirjasõber, kes saadab kaardi ning loodab, et see jõuab kohale enne jõule.

Vähempersonaalne – kirjasõber, kes kirjutab kirjas “häid jõule”.

Mina lisaksin endale ka lisanime “laisk”. Ma pole jõudnud veel kõiki jõulukaarte posti panna.

 

One thought on “Teistmoodi

  1. Ma kardan, et sul on neljandat kategooriat ka vaja või üldse erikategooriat: “väga hea sõber, kes kirjutab kaardile nii südamesse mineva teksti, et hinge teeb pikaks ajaks väga hellaks”.

Lisa kommentaar

