Plirts-Plärts

Uus aasta tähendab ju uusi asju, olgu see materiaalne, emotsionaalne või vaimne. Igatahes minugi igapäeva ellu on tulnud hulgaliselt uusi ja huvitavaid inimesi ja hetki ning ma töötan jätkuvalt selle nimel, et aasta saaks olema perfekntne ning mu üksainus uusaasta lubadus saaks täidetud.
Paari nädala eest ootasin, et üks kiri jõuaks adressaadini, siis saan oma uuest maailmast ka siin rääkida, täna mõtlen, et see polegi nii oluline. Ma tean, et see sinine ümbrik, milles oli omanäoline kiisudega kaart, valmistas saajale üllatuse. Aga tema pole ainus, mu Belfasti kirjasõbranna tuli reedel tänama mind kirja eest, sest see muutis ta “musta” ja muserdunud päeva heaks. Vahel on õnneks vaja vaid pisikest kirja postkastis.

Aga see, millest ma täna kirjutada tahtsin ei olnud kirjad ja elu-uuendused, vaid minu uued sõbrad. Kummikud! Ma siis jõudsin ka selleni, et muretsesin omale need mõnusad kummist jalatsid, mis Taanis asendamatud näivad ja on. Selleks kulus mul viis ja pool aastat! Kummikud on kõrge säärega, madala tallaga ning valged, mida ehivad musta värvi lilled.
Teate küll, et lapseeas me oleme kõik tõrkunud vastu vanemate soovile, et pane kummikud jalga, väljas sajab. Teadagi miks! Sa ei saanud ise kummikuid valida.
Ma olen uhke! 5 ja pool aastat ootamist ja jalad on soojas ja kuival. Kusjuures otsimis-ostmis protseduur võttis ka kolm tundi aega.

Lisa kommentaar

