Kes otsib, see leiab

Lähipäevil saab kuu, päevast, mil minust taaskord õpilane sai. Kuni juulini jagan ma maid marketingi, raamatupidamise ning õigusega. Neist viimane on kõige aktraktiivsem.

Olen korduvalt pidanud plaani, et alustaks õige õppimist, ja tegelikult ka seda teinud, aga kordagi pole päris lõpule õpinguid viinud. Hetkel on plaan need ilusti lõpetada, võimalusel hindele A. Ja sügisest asuda õpilasena mõnda põnevasse firmasse või ametiasutusse tööle.

Minu pooleaastane haridustee annab võimaluse asuda tööle kolmes valdkonnas – müük, turundus ning kontor, viimane on mulle hingelähedaseim ning kui sealt täpsem olla, siis speditsioon ja shipping ning administratsioon. Administratsioon on ehk mõistetavam, aga kas speditsiooni ja shippingu valikult on mehe sõrm mängus? Võimalik.

Lisaks õppematerjali läbitöötamisele, käin ma igapäevaselt läbi erinevad töökuulutuste portaalid, et leida “erialast” ametikohta. Kusjuures enamik otsib õpilasi juba praegu, ent tööleasumise aeg on august või september.

Mehega täna “jobdatingust” rääkides, küsis ta, et miks sa revisioriks või kuhugi panka ei kandideeri. Sul on lihtsalt kellast kellani tööajad, mujal ehk on pigem, et kui vaja, siis helistatakse. Ja, ma olen sellele mõelnud, aga see pole just mina, või siiski? Arvudega mulle ju meeldib flirtida?! Samas ma siiralt mõtlen tema küsimuse üle ning ehk võtan end järgmisel nädalal, mil mul vaheaeg, käsile ning ka saadan mõnda revisioni firmasse sooviavalduse,

Hetkel pöördun ma tagasi avalduste maailma, sest on veel paar tükki vaja valmis vorpida ning keelekontrolli saata – tähtaeg on reedel ning keelekontrollil oli täna rohkem aega, kui homme.

Ja kui niimoodi kirjutada neid sooviavaldusi, siis varsti olen ma meister 🙂

Lisa kommentaar

