Hea ja paha

Mõne tunni eest sai antud lubadus, et ma lähen ilusti blogisse postitama. Teemadena sai välja käia eksamiärevus, puhkus ning Ewerti ja Draakonite kontsert, ent nüüd kolm tundi hiljem, olen otsustanud, et juttu tuleb muust.

Facebook – sellest me ei saa üle ega ümber. Juhuslikult avastasin, et mul hea tuttav on näinud just Koit Toome portreesaadet ETV’s ning see peale meenus mulle külaskäik DR (Danmarks Radio) toimetusse. Selle külaskäigu jooksul, toonitati mitu korda, kuidas tänapäeval uudised liiguvad. Sealne uudistetoimetus veedab tööpäevas tunde Facebookis ja Twitteris, sest nendes kahes kanalis liiguvad uudised kiiremini kui telefoni teel.

Meil on kodus mõned kirjutatud ja kirjutamata reeglid, millest me püüame varmalt kinni hoida, eelkõige see, mis puudutab facebooki. Nt kui me oleme puhkusel, siis sellest facebookis avalikult rääkida ei tohi, enne kui reis on toimunud, sest facebookis selliste asjade avaldamine on ohtlik – võib oodata külalisi, kes ei anna armu ning röövivad Su paljaks. Teine kirjutamata reegel on, et me ei dowloadi panga-appe. Viimases osas olen ma korduvalt tuttavate kummalise pilgu alla sattunud, sest siin on hästi popiks saanud Swap- mobiilipank. Hoolimata sellest, et pangast on kinnitus tulnud, et see on ohutu ja selle kasutamine usaldusväärne, pelgan ma seda. Ma saan hakkama ilma ning kui tahetakse ülekannet teha, siis saab pangakonto, või saab hankida sularaha.

 

One thought on “Hea ja paha

Lisa kommentaar

