Klassikaline kehv ilm

Suvi, mis see olgu, tuled ja lähed ja tuled ja lähed ja…Meil oleks ikka hea meel kui Sa lõpuks otsustaksid, et mis Sa tahad – kas jääda või minna. Tegelikult ma virisen selle ilma üle ilma asjata. Viimase paari nädala jooksul on ilm olnud sedavõrd ilus, et ma olen poole keha pealt punakas pruun ja teise poolt valkjas-pruun. Eks te saate ise aru, milline osa kehast millises staadiumis on.

Kusjuures täna on mul olnud selle üle hea meel, et lõpuks vihma sajab, pelgalt vihma, mitte äikest (nagu eile). Kusjuures, eilse äikese juures oli see hea asi, et nii pea kui ma vaatasin taevasse ja neid halle pilve, otsustasin pesuresti tuppa tassida ning enda järel olin ukse sulgenud tuli korralik paduäikesevihm. Et siis täpne ajastus.

Aga täna on sadanud terve päeva, vähemalt kuni praeguseni – hommikul tööle mines mõtlesin, et millised kinnised jalatsid jalga panen, aga õue vaadanuna, jäid kummikud peale. Järgnevalt kookisin kotti visatud vihmakeebi ka välja. Mõnus oli õues olla selle puhta õhu käes. Töölt lahkudes sattusin paduvihma kätte, millest mul ainult hea meel oli. Mul olid ju olemas kummikud ja keep.

Täna Kristianiga rääkideski ilmnes, et minu kummikud ja vihmakeep on talle inspiratsiooni andnud ning ta läheb homme poodi kummikuid ja vihmariideid ostma. Mõnus! Erinevuseks on vast see, et minu kummikud peavad olema ilusad, tema läheb ostab omale tüüpilised oliivirohelised kummikud.

Ja suvi on ju kasulik veel muudeski aspektides – mina täiendasin lisaks kõigele oma karderoobi 7 uue kleidiga ning ühe paari shortsidega. Lühidalt öeldes riiete ja jalanõude mõttes olen ma suveks valmis.

Umbes kuu aja eest, kui me suvilasse läksime emadepäeva tähistama, siis ma otsustasin plätude kasuks, sest ei olnud ise kummikuid jalga panna, arvas Kristiani õde, et ma peaks kinnised jalanõud panema. Aga vihmase ilmaga on ju kõige paremad jalatsid kummikud ja/või plätud.

Ilusat suve!

Lisa kommentaar

