Seegikord

Millest ikka kirjutada kui raamatutest, kas pole? Mõtlesin hiljuti ühel õhtul, et kas ma ikka suudan oodata ja hoida seda postitust kui minu tellitud raamatut inglise keeles minuni jõuavad või hõiskan ma järgmise kuu teema juba varem välja. Nüüd, kui ma seda kirjutan on need ahjusoojalt karbikesest väljapakitud ning raamaturiiulile laotud. Mis seal ikka pikalt keerutada, eks ole? Mina ja Diana loeme lõikuskuul teemal käsitöö. Miks just see teema valituks ostutus, sellest siis kui raamat läbi on loetud ning raamatust postituses kirjutatud.

Tegelikult augustikuu raamatute saabumine passib ideaalselt minu lugemisgraafikuga. Ma just lõpetasin Jussi Adler-Olseni Osakond Q kolmanda raamatuga “Pudelipost P’lt”. Tõenäoliselt tema teoseid eesti keeles ei ole. On meil ju olnud selline krimikirjanduse vaenlasest kultuuriminister. Või üldse raamatuvaenlasest ning taani keelest ju väga ei tõlgita.

Kui ma tol õhtul mõtlesin raamatutest, siis tegelikult tahtsin vahekokkuvõtte teha ning üle kiigata, kuidas mu lubadus sel aastal 16 raamatut läbi lugeda edeneb. Edeneb vägagi jõudsalt, sest tänaseks olen ma koos eelpool mainitud Jussi A-O raamatuga ühtekokku läbi lugenud 20 raamatut. Kui samas vaimus jätkata ning seda jõudu ja jaksu ka edaspidiseks jätkub, siis võime lausa raamatu 32 läbi lugeda. Poleks ju paha.

Ja minu lugemisvaimustus ja raamatuklubide vaimustus on minu teed ristanud järjekordse raamatuklubiga, milles siis me loeme inglisekeelseid raamatuid. Ma avakohtumisele ei jõudnud, loodan järgmisele kohtumisele jõuda. Tolles on hetkel käsil Harper Lee “To Kill the Mockingbird”, eesti keeles “Tappa laulurästast”. Raamatukogust püüdsin ma omale raamatut hankida, ent võta näpust, inglisekeelse teoses järjekorras olen ma number 7, ent taanikeelsele võin ma täitsa järele minna, nii raamatule kui CD’le. Ma arvan, et valik langeb CD’le lõpuks.

Ja lisaks on veel Angelique ja minu raamatuklubi, mille lõpliku valiku olen andnud Angeliquele. Kui ta tark on, siis valib ühe neist käistöö raamatutest, kui ei, siis tulevad pulmad või paradiis lugemisele. Ja minu ja Dina raamatuklubi raamat on siiani lugemata, sest me ei ole seadnud tähtaega, me lihtsalt loeme. Ja juba pikemat aega. Ja reaalselt on mul veel üks raamatuklubi, milles ma ikka püüan osaleda, meie kirjanduseklubi raamatuklubi. Hetkel on lugemiseks “Leopardi rada”  ElisabethLaird.

Kokkuvõtvalt, lugemist jätkub kauemaks!

One thought on “Seegikord

  1. Kultuuriminister on ammu vahetunud ja sa eksisid: Adler-Olsenilt on eesti keeles ilmunud “Naine puuris”.

Lisa kommentaar

