Värav!

Seekordse blogimisvõistluse teema on “eriline sündmus”. Mõtlesin, mis ma mõtlesin, ent väga head lahendust välja ei mõelnud. Esimese ideena tekkis kirjutada ühest reede õhtust, mil ma meenutasin enda ja Kristiani esimest suudlust ja meie “ametlikku” esimest päeva – koos tuttavaga. Mõlemad, nii Kristian kui ka tuttav, oli üllatunud, kui detailselt ma võisin neid sündmusi kirjeldada. Jah, ma vist olin mõlemal juhul vist ilmselgelt liiga kaine või on tõesti nii, et sedalaadi erilised sündmused jäävad lihtsalt meelde.

Nii et kui ma siin juba seda mainima hakkasin, siis võin ehk edasi sellest rääkida?! No jaa! Ma loodan, et seda blogi ei loe inimesed, kes armukadedaks saavad või on, sest armukadedus ei ole hea. Aga vist siiski ei räägi. Emotsioone on vahel lihtsam edasi anda näost näkku.

Viimasel ajal on aga olnud minu jaoks eriline sündmus iga teisipäevane lastetreening. Nimelt otsustasin ma mõne aja eest vabatahtlikult treenida väikesi 4 kuni 7 aastaseid poisse-tüdrukuid jalgpallis. See on lahe! Mulle poeb hinge kui vaimustuses on nad omavahel mängimisest, palli taga ajamisest ning väravate löömisest. Eriti minu vastu. 

Üks vahvamaid poisse on Hugo. Tema saab peagi viie aastaseks. Aga ta on ääretult asjalik – ja teda väravaid löömas näha on lahe. Kuidas ta oma südikusega skoorimiseni jõuab. Sama vahvad on ka neljaaastased Emil ja Buster. Emil ei tahtnud näiteks täna koju minna. Buster (taanis oli kunagi lastesaade, kus Buster oli peategelane) on oma argusest üle saanud ning ta on kõik omaks võtnud. 

Aga alati ei ole kõik lapsed ühtemoodi sõnakuulelikud. Mul on rühmas poiss Elias, kes ei kuula, mis talle öeldakse, või Sa pead treeningu jooksul mitu korda teda korrale kutsuma. Vahel mõjub see ka teistele lastele – tema heale sõbrale.

Aga alati on eriline sündmus see, et avad oma postkasti ning leiad seal käsitsi kirjutatud kirja 🙂

 

Lisa kommentaar

