Pudipadi: Minu esimene päevaraamat (blogi/päevik)

Ma ei suutnud vaadata, kuidas Mac igavleb ning pakkusin välja omavahelise lisavõistluse lisaks käesolevale blogimisvõistlusele. Meie võistlus käib selle peale, et me anname teineteisele ülesandeid, millest blogida. Mac sai esimeseks teemaks “Esimesed triibulised”, mina seevastu minu esimene blogi/päevik.

Läbi aastate olen ma pidanud blogisid ja päevikuid, ent ühel või teisel põhjusel on need asendunud uutega. Üks esimesi päevikuid, mida ma mäletan oli viiendas klassis, kui meile tuli uus õpetaja ning me rääkisime ilmast ning seostest ilmadega. Esimese hooga ma läksin kaasa ideega jälgida ilma – et kui sügisel on külm, siis kevadel on vastand. Ma igapäevaselt kirjutasin üles – temperatuuri, sademed või päikesepaiste, tuul jne. Ja seda umbes aasta jagu. Ma muidugi ei mäleta, mis mu konklusioon oli – ja paraku ei ole neid märkmeid ka alles (vähemalt kahtlustan, et ei ole).

Esimene blogi pärineb aastast 2005, toona oli see soetud hotmailiga – ma ei mäleta selle süsteemi nime enam. Sellest blogist pole enam midagi järgi. Ma ei mäleta, millest selles kirjutatud sai. Minu esimene pikim blogi oli blogspotis, ent seegi sai suletud ning ühendatud wordpressiga. Ühispada toimis aastatel 2007 kuni 2012. Alates 2012 on minu käesolev blogi aktiivne.

Lisa kommentaar

