Ebatavaline nähtus

Meie imelike inimeste blogimine on järjekordse teemani jõudnud. Seekord valis teema Kai. Ma kohe esimese asjana mõtlesin, et see on ju imelihtne teema ja ongi. Ehkki ma olen sellest ka kord või kaks isegi selles blogis kirjutanud. Kordamine on ju siiski tarkuse ema.

Ma erinen oma riietumise poolest vahest endavanustest neidudest-naistest. Ma üritan (enda arvates) riietuda naiselikult ning mind kohtab eelkõige kleidis-seelikus. Pükstes kord – kaks aastas ehk avalikus kohas – kodus tuleb seda sagedamini ette. Nii mitmelgi juhul on see tekitanud minus tunde, et olen ebatavaline nähtus.

Üks esimesi juhtumeid oli umbes kahe aasta eest, kui ma naasin Eestist, kus olin käinud sõbranna pulmas. Enne Eestisse minekut olin soetanud omale H&Mist püksid, miskil kummalisel põhjusel hakkas nende värv meeldima ning nad olid õiges hinnaklassis. Naasin siis ning enne tööle minekut käisin läbi kontoris olevast vannitoas ning ainukesed riided, mis mul ei olnud Eestis seljas olnud, oli t-särk ja need roosad püksid. Töölt koju tulles, sain ma Kristianilt kõne, et ta on Aarhusi lähistel ning ma saan ta auto peale hüpata selle asemel, et võta rong ning sõita mujale, sest mul oli päev hiljem sünnipäev ning ma tahtsin selle koos temaga veeta. Saime kokku, oleme nii paar kilomeetrit sõitnud, kui Kristian küsib, et mis minuga juhtunud on. Vastan, et midagi, ma natukene veel kannatan reisiväsimuse all. Siis annab patsu mu põlvele, ei, ei, see ei ole reisiväsimus. Mis minuga ikkagi juhtunud on. Küsisin selle peale, et mida Sa mõtled ning siis sõnab, et need roosad püksid, mis Sul jalas on. Sa ju ei kanna pükse. 

Teine juhtub pärineb selle aasta algusest, kui ma kord pubis olin tuttavaga ning ta imestab selle üle, et ma alati nii pidulik välja näen. Ma siis ka ei saanud aru, ent jällegi oli juttu nendest pidevatest linnaskäikudest kleitides ja seelikutes. Lubasin, siis et tulen pükstes üks kord. Mul oli lihtsalt tunne, et ma olen ebatavaline nähtus.

Lisa kommentaar

