Samm haaval tähtede poole

Üle mitme kirjutamisvaese õhtu, olen näppud klahvidele seadnud ning soojendan kenasti neid üles, et kärmelt kirjutada järjekordne postitus. Et ikka seda põnevust jätkuks 🙂  Ja loomulikult jätkub seda, sest minu kiired tööpäevad ning seiklusrikas nädalavahetus ei andnud mulle võimalust hetkeks rahulikult maha istuda ning umbes 320 sõna inglise keeles kirjutada. Seega põnevusrikad blogimisvõistlus jätkub kümne päevase intervalliga, ehkki vahepeal ähvardas see langeda 7 päevani 🙂

Meie kõrvalliini blogiminegi on natukene seisma jäänud ning keski meist kolmest pole postitusega lagedale tulnud. Võimalik, et teema pole kõigini jõudnud. Seekord kirjutame me teemal Sammud. Näidateks uhket eeskuju, siis kirjutan ma sellest esimesena.

Mõne kuu eest ilmus Kristian magamistoauksele käes minu pedomeeter, tuntud ka kui sammudelugeja, ning küsis mis see on. Vastasin, et sammude lugeja. Seejärel ta võnksatas seda ning seal muutus sammude arv iga võnkega. Tead, Su pedomeeter valetab. Tean, tean, seepärast ma seda ei kasuta. Seepeale läheb meie vestlus üle veoautojuhtide maailma ning peagi naaseb sammude juurde. Tead kallis, tegelikult ma käin päevas rohkem kui te arvata oskate. Näiteks? Ehkki kõik arvavad, et veoautojuht istub roolis 9 tundi ta ei liigu piisavalt.

Septembrialguses hommikul voodis lesides lugesime-uurisime järjekordselt Taani Cherry.ee-laatseid portaale ning nende igahommikuiseid e-maile. Lõpuks jäid silma mul uued sammulugejad-kellad-uneanalüüsijad – värvilised ning lihtsad sinihamba abil telefoniga ühenduvad. Otsustasin enesele ühe osta ning pakkusin, et ostan teise Kristianile 🙂 Ostsingi.

Mees käib nagu kass ümber palava pudru järgnevad päevad-nädalad ning esitab igal hommikul küsimuse, et kas need sammulugejad-kellad-uneanalüüsijad on saabunud. Saabusid:-) Samal päeval panime nad ilusti ilusti laadima ning järgmisel päeval me hakkasime kasutama. Nuputasime, kuidas telefoni äpp uue mänguasjaga ühendada.

Alates esmaspäevast on igal õhtul olnud küsimus teineteisele, et mitu sammu, mitu tundi und jms. Ja selle kõige juures on tema aktiivsem – kui minu rekordpäev sel nädalal küündib 13 000 sammuni, siis Kristiani rekord küündib 20 000 sammuni. Seega, ehkki meil on eelarvamus, ei pea see paika. Meie perekondlik võistlus jätkub homme 🙂

Lisa kommentaar

