P.U.B ehk 20 näidet sellest nädalast

Pop-Up-Book ehk äkki ilmunud ideede märkmik on minu puhul populaarseks muutunud. Pole päeva, kus ma sinna midagi ei kirjuta – kõigest ja kõigist. Siin mõned näited sellest. Samuti muid toredaid saavutusi.

1. Käsipall – üles sai kirjutatud selle nädalavahetuse huvitavamad mängud. Tänane hittmäng algab kell 19 Taani ning 21 Qatari aja järgi.

2. Minu igapäevases Bingo mängus sain kogutud kõik “asjad” Moskvas ning nüüd olen omadega Amsterdamis, kus juba on kogutud 5 “asja” neist kaks väga raskesti kätte saadavat asja!

3. Ma üritan enda raamatu ideid kirja panna. Sündmuskohti, tegelasi ja olustikku kirjeldusi saab tasapisi välja mõelda. Samuti raamatu idee panen päris paika.

4. Hetkel loetavast raamatust on lugemata viimane neljandik – siis saab selle kirjelduse siia panna ning jaanuarikuu raamat ongi loetud. Ideid veebruariks pole veel, aga küll need ka ilmuvad.

5. Jakki kudumine edeneb suurepäraselt! Hetkel olen pikkusega 24 cm, kokku on mustri järgi soovitav pikkus 50 cm. Minul on plaan natukene pikem teha.

6. Alustasin taaskord kirjade saatmisega, pärast pisikest jõulupuhkust. Nii mõnus on jälle käigus olla!

7. Suutsin end kehtestada. Ühel õhtul oli kell 23 kõik tuled kustus ja seadmed eemal.

8. Kell 5 ärkamine pole enam probleem. Ainult et järgmiseks käiguks tuleks end kohvi tegema õpetada sel kella ajal.

9. “Game of Thrones” esimene hooaeg on täies hoos, mida ma ainult koos Kristianiga vaatan. Üksi vaatan nüüd seriaali “Grimm”, millest on vaadatud ainult küll pilootosa. “The Killing” vaatamine on pooleli – ehkki ainult neli osa vaadata, pole suutnud end käsile võtta.

10. Olen saatnud kaks sooviavaldust – see on küll vähe, aga küll ma omadega mäele saan.

11. Uueks nädalaks on tekkinud juba liiga palju plaane. Loodan, et ma suudan neid kõiki kokkuleppeid hoida. Tavaliselt tunnen end kuidagi halvasti kui ma liiga palju end igale poole luban.

12. Käisin laupäeval tööl.

13. Suutsin nädala aega tööl käia, ilma et kleiti selga paneks. See oli üllatus, ent enesevõit.

14. Otsin kingitused Mariale ja Nannale. Viimasele kinki ostes sain aru, miks ma viimasel ajal nii harva olen H&Mis käinud.

15. Leidsin uue lemmikraamatupoe. Plaan on peagi sinna minna oma soovidega inglise keelsete raamatute osas. Taanikeelseid on mul kodus palju. Eestikeelseid vähe.

16. Ostsin hulhaliselt shokolaadi!

17. Minu toataim hakkab õitsele! Banaanipuu ajab ilusti kasve!

18. Ma ei mänginud 4 päeva Candy Crush Soda Saga’t!

19. Naeratasin korduvalt!

20. Leidsin taaskord Spotify ja selle rõõmud! 🙂

2 thoughts on “P.U.B ehk 20 näidet sellest nädalast

Lisa kommentaar

