Tehnikavõlud

Vau, see on küll hea teema, millest kirjutada, kui avaldus veebruari blogimisteema – Tehnika. Teleritest ja muudest tehnika jamadest ma ei viitsi kirjutada ega mõelda ka. Mõte oli, et kirjutaks tehnikast – kaugushüppel, jooksurajal või muul sarnasel teemal, ent ei, kas selle jätame vahele. Järgmise teemana oli idee, et kirjutaks tehnikast jalgpalli mängimisel. aga võta näpust. Idee kommenteerimine andis mulle geniaalse idee, millest kirjutada.

Kirjatehnika

Ma Arturile mainisin, et ma tahaks väga näga mõne pimeda inimese kirjatehnikat. Ma ootan endiselt oma kullakallilt sõbralt Jürgenilt kirja, mis on kirjutatud pimedate klaviatuuril, ent siiani pole see teed minuni leidnud. On keegi teine vabatahtlik?

Minu esimesed mälestused kirjatehnikast on teises klassis. Tegemist on esimese kolmega tunnistusel ning muud hinded olid mul neljad-viied ja ma lootsin, et ma seisan kooli ees ning saan kätte kiituskirja eduka õppimise eest, ent võta näpust. Ma alates tollest päevast vihkasin kirjatehnikat, kuniks seda hinnati koolis. Minu toonane käekiri oli väike ja madal. Tänane aga erineb sellest väga.

Minu tänane kirjatehnika on arenenud läbi aegade ning mõjutusti saanud erinevatelt inimestelt. Periooditi kirjutan ma “a” tähte nagu seda kirjutatakse raamatus ning seda õpetas mulle omal ajal minu ajaloo õpetaja Aimi. Hiljem on lisandunud hulgaliselt muid tähti erinevatest raamatutest.

Koduses miljöös on mul kole käekiri, vähemalt Kristiani sõnul 🙂 Aga ma ei pelga talle öelda, et tema oma on lihtsam lugeda. Selle peale ta eelistab kõike arvutil kirjtuada.

Tegelikult sõltub käekiri sageli ka tujust, sest osadel hetkedel tahtmine üht moodi kirjutada, teisel hetkel teistmoodi. Lisaks loomulikult ka kirjutuspulgast, millel kirjutad.

Ja minu kirjasõpradel on ka päris huvitavad kirjutamisstiilid. Mulle meeldib ühe inglanna kirjastiil, sest kui ta kasutab sulge ja tinti on kirjastiil hästi ilus ning meentuab renesansi aega, aga kui ta kirjutab pastakaga paberile, millele tindiga kirjutada ei saa, siis on see hoopis teistsugune – laisa mehe kirjastiil 🙂

Ja mulle meeldib kirjatehnikas kirjutatud kirju saada 🙂 Minu lemmik kirjutada on Diana!

One thought on “Tehnikavõlud

Lisa kommentaar

