Raamatuklubi: veebruar

Me oleme ringiga oma raamatuklubi teise aasta alguses ning taaskord on minul õnnestunud valida raamat. Otsustasin teema “osa sarjast” kasuks, sest hetkel on käsil ühe kirjaniku ehk siis Camilla Läckbergi raamatute lugemine. Hetkel on tähtajaks märtsi lõpp. Veebruari alustasin ma raamatu “Tyskerunger” (Hidden Child), seejärel Havfruen (The Drowning) …

Hidden Child

Mulle meeldib rohkem kõrvaltegevusliin selles raamatus. Mõrvajuhtumi lahendamine venib minu meelest, ent samas olin ma poole raamatu peal kindel, et tean, kes on selle taga. Mulle meeldis jutustus Erica Falcki emast, tema lapsepõlvearmastusest ning sellest kuidas ta kild killu haaval asjad kokku paneb. Võib-olla peaksin hakkama ma vahelduseks mõnda tõeliselt romantilist raamatut lugema vahelduseks, neid on ju mul ju riiulisse kogunenud päris mitu.

Tegemist on tüüpilise Camilla Läckbergi raamatuga, ent siiski on selles piisavalt uut ja huvitavat. Vähemalt õpib Fjällbackat tundma uuest küljest. Ma üritan enda peas raamatute järel kaarti täiendada.

The Drowning

Kui ma täna selle raamatu viimased sõnad olin läbi lugenud, siis meenus mulle koheselt Agatha Christie ning Camilla Läckbergi lühikrimi “Mord og Mandelduft”. Tegemist on kenakesti õõvastava looga, aga see eest väga kaasahaarava looga. Mulle meeldib üha enam Erica tegelane, kes topib oma nina oma mehe tegevustesse ning saab sageli loo lahendamisega paremini hakkama kui mees ise.

Ma oleksin tahtnud kindlasti ka lugeda selle kohta, kuidas peategelasel Christianil õnnestus äkitselt kehakaalus kaotada.

Alustaks tegelikult järgmise raamatu lugemist “Fyrmesteren (The Lost Boy) lugemist, ent vahelduseks peaks lugema ka teisi plaanitud raamatuid ning teise raamatuklubi raamatut. Arvestades teemat ning raamatu autorit, siis on suur tõenäosus, et ma kirjutan ka sellest.

Diana luges raamatut “The Lost Boy” eelmise aasta oktoobris, kui meie raamatuklubis oli teemaks Skandinaavia kirjandus. Ma pigistan silma kinni ning kustutan mälusopist selle ära, et loen lugenud Diana arvamust selle kohta. Muide, kui ma lugesin ühe internetiraamatupoe kodulehelt selle raamatu kohta, siis peaks olema see järg raamatule “The Drowning”.

Veebruaris luges Diana “Minu Jeruusalem” Heilika Pikkov. Uuri siit!

2 thoughts on “Raamatuklubi: veebruar

  1. Kui sa nüüd selle ja ka eelmise kuu postituse ära lingid, siis võime varsti märtsikuu raamatust rääkida!

Lisa kommentaar

