Seriaalidest – Uus hooaeg

Pühapäev, järjekordne pühapäev ning teleriekraanil rullub uus seriaal. Seekord on tegu Taani-Saksa-Belgia peategelastega. Nimeks “The Team” või “Mord uden grænser”. Esimese osa järel, mis ilmus ekraanile esmakordselt eelmisel pühapäeval ning hetkel on lihtsalt taustaks ning ajendas tegelikult seda postitust kirjutama.

Mulle meeldib taani seriaalide puhul, et kasutatakse naaberriikide näitlejaid, eelkõige rootsi näitlejaid, neist enim olen näinud Ola Rapace’st.

Seekordses seriaalis “The Team” on “taani” tegelaste puhul vähemalt kaks rootslast ning väga olulise tähtsusega inimesed. Üks assistent uurija ning teine peategelase lapseootel naine.

Seejuures ma imestan, mil tuleb mõnda Eesti seriaali näiteks soome näitleja või rootsi näitleja – see muudab seriaalid huvitavamaks.

Eelmine pühapäevane seriaal, mida ma huviga jälgisin “Arvingerne” omas üht norra näitlejat – mis muutis selle jälgimise huvitavamaks,

***

Lisaks on mul kalendrisse kirjutatud meeldetuletus igaks kolmapäevaks, et jälgida “Pilvede all”. Ehkki see on hästi tüüpiline eesti seriaal on saanud harjumus selle jälgimiseks. Järgmisel nädalal lisandub “Padjaklubi”. Kui ma aastate eest jälgisin huviga ka “Kättemaksukontorit”, siis selle vastu enam mul huvi ei ole, sest minu jaoks seriaali hingeks olnud kaks tegelaskuju on lahkunud sellest.

***

Igatsen tegelikult “ENSV” seriaali, see oli huvitav ning humoorikas, ent miskil kombel on kaotanud ta ära oma sära.

Ma ühel ajal detsembris, kui mul liiga palju vaba aega oli, et alustaks “Õnne 13” vaatamist esimesest osast. Vaatasin seda paraku vaid 2014 aasta algusest jõudes poole hooajani ning siis see huvi kadus. Mulle ikka meenub see “Tujurikkuja” skets ning ma olen nendega nõus – seal ei juhtu ju midagi!

***

On sel hooajal miskit uut eesti teletaevasse ilmumas, mida võiks vaadata? “Meie aasta Hiinas” oli üks mõte, ent muud põnevad saated? Kindlasti jälgin “Laula mu laulu” – sest minu lemmikud on sel korral osalejate seas ning ei ole teisi lauljaid, kes mulle väga sümpaatsed ei ole.

Ettepanekud võib jätta kommentaaridesse! 🙂

Lisa kommentaar

