Raamatutest korda kaks

Alustan eelmise postituse täiendamisega – ma jõudsin ära osta ka mai raamatuklubi raamatu. Mulle meeldib siiski lugeda raamatuid paberil kui neid kuulata, samas kui raamat on paberil saab samal ajal seda kuulata kui tempo ühtib. Vaatame kui me sinnani jõuame. Lisaks ostsin ka raamatu, millest on viimasel ajal palju räägitud “To Kill Mockingbird”.

See teine lubatud raamatute teemaline postitus omab pisukest eellugu. Paari nädala eest, kui me hommikul voodil lesisime ning maailma paranemist ootasime kannatades peavalu ja kehva enesetunde all, surfasime mõlemad netis ning vaatlesime erinvaid hinnapakkumiste lehekülgi. Ma otsustasin endale tollel hommikul osta kolm asja – jooksmiseks mõeldud koti, kuhu saab võtmeid ja muid asju hoiustada, uued rinnahoidjad (need nägid nii modernsed välja) ning lasteraamatu kirjutamise kursuse.

Lasteraamatu kirjutamise kursusega olen ma pisut alustanud – hetkel loen ja uurin põhielemente ning loodan ehk miski aja pärast ka esimesest moodulist läbi närida. Igatahes tõotab põnev aeg olla. Ja see järel ehk tulebki minu esimene kirjutis blogis kasutusele kui järjejutuna.

Ma mõtlesin loomulikult et asja nii lihtsalt ei saa jätta, et ma piirdun lasteraamatu kursusega, ent kursus täiskasvanute raamatute kirjutamiseks peab ootama seni kuni esimene on läbitud ning see järjejutt on ilmunud.

Ma siiski lõpuks võtan end tasapisi käsile, et ellu viia oma unistus – kirjutada ehtne lasteraamat ise. Ja siis ehk täiskasvanute oma. Kuigi ideid viimase tarbeks on hästi palju, siis lasteraamatute kohapealt on null, ilus imeline suur null. Aga kui mõelda natukene “konfliktidele-tunnetele”, mis selles eas on, siis on ju ehk “ready” olemas, siis ei ole kaugel “set” ning “go” on ka kindlasti seejärel käega katsutav kuniks me jõuame sinnamaani, et lõppujoon on ületatud. Aga milline distants ja aeg läbimisele kuulub – näitab vaid aeg.

Ise olen lootusrikas ja ootusärevuses.

3 thoughts on “Raamatutest korda kaks

  1. Ma olen alati arvanud, et lastele on palju keerulisem head raamatut kirjutada kui täiskasvanutele.

    1. Peale esimese mooduli alalõiku “pitching your story” tundus see lasteraamatu idee väga keeruline 😀

Lisa kommentaar

