Arutelu

Millest meie omavahel telefonis räägime? Seda küsimust on minult korduvalt küsitud. Tavaliselt kui saab Lionis olla ning sealsel suvealal istuda ja telefoniga rääkida ning kõne lõppeb. Tund aega?! Selle tunni aja sisse mahub arutelu päeva kuumadel teemadel.

“No, varsti saad valima minna,” sõnas Kristian kui ma talle ühe oma pausi ajal helistasin. “Täpsemalt 18. juunil.”
“Ei, mitte seekord, vahest järgmine kord. Ma pole veel 7 aastat riigis elanud ja/või ei oma kodakondsust, ent võibolla järgmine kord,” kostsin vastu. “Oot, kas Manneeken kuulutas valimised välja?”
“Ja, kolme nädala pärast;” kõlas vastus.
Paar tundi hiljem jalutasin ma linna tänavail ning nägin erinevaid valimisplakateid. Seda mainides hakkasime rääkima Taani tipp-poliitikutest, eelkõige keda on huvitav kuulata, keda ei taha üldse kuulata ning muud sellist. Kas pole mitte huvitav teema vestlemiseks?

Teine põletav teema oli arutelu minu võimalikust uuest tööpäevade süsteemist ning me arutlesime selle üle tutvuskonnas, kellele võiks firmat soovitada ja muud sellist. Ringiga jõudsime selleni, et me rääkisime pikalt ja põhjalikult liinitööst, selle rutiinidest. Me vaagisime positiivseid ja negatiivseid külgi. Liinitöö on rutiinne ning kõik liigutused ja ülesanded korduvad päevast päeva – korrast korda. See tundub küll igav, ent selle saab ju huvitavaks teha. Kristian tegi ettepaneku, et ma saaksin seda kasutada oma unistuse täide viimises – kirjutada raamat – kui ma seal seisan ja sama liigutust teen, saan ma ju mõelda, tegevustikku, tegelasi, tegevuskohti – mõtlen hästi välja ning kui võimalik on siis kirjutaksin kohe mõtted üles. See küll eeldab, et ma märkmiku kaasa võtaksin. Ühe sellise odava, mille võib natukene rohkem kui vähem ära määrida. Üks mõtetest on Diana kingitu, ent seda on kahju ära määrida – aga siiski see ehk annab inspiratsiooni kirjutamiseks. Ehk astun Tigerist läbi ja ostan spetsiaalselt selle tarbeks. Täna kurtis Kristian, et ma pole tema koju toodud kiirköitjaid kasutusele veel võtnud. Seega saaks need ka kasutusele võtta, et neid märkmeid kirja panna.

Kolmandaks me räägime viimasel ajal sageli Eesti reisist. Täna arutlesime me selle üle, et mismoodi oleks kõige odavam Tallinnast Tartusse ja tagasi rännata. Mainisin, et vast nii, et paluda kahel tuttaval pimedal end meiega kohtuma meelitada pealinna ja siis koos ühiselt Tartusse minna. Kui ma õigesti olen aru saanud, siis nemad sõidavad tasuta ja nende kaaslane ka. Parandage mind, kui eksin. See üllatas Kristiani väga – Taanis maksavad puudega inimesed pensionäri pileti hinda üldjuhul. Me rääkisime linnade erinevatest hotellidest ning kuidas erinevaid kanaleid pidi tuleb hinnavahe 30 € umbes. Kui me paari aasta eest käisime, siis kirjutasin otse hotelli ja sain kaubale, et maksame 55€ öö kohta ning me jääme nii mitmeks ööks. Seekord nii lihtsalt ei lähe – nad ei kipu kaasa minema sellega – pakutakse ainult täis hinnaga ööbimist. Lisaks oli üllatav, et kui me reisime Eestisse, siis me võime kumbki kaasa võtta 2 ühikut 23 kg pagasit – tagasilennul on see 1 ühik.

Meie pidev arutelu teema on ilm. Näime kui inglased? Millest veel? Täna vestlesime ka Vormel 1 reeglitest ning sellest, et see on vähikäiku tegemas ning tankimised tulevad tagasi.

Raamatuid ei saa unustada – see on meie lemmikteema – Ja Diana – ma olen juuni teema peaaegu välja valinud – loe: Ma hakkan lähipäevil kulli ja kirja viskama.

Tervitused siitpoolt sood!

Lisa kommentaar

