Seriaalidest

Mitu nädalat olen ma põnevusega oodanud “Game of Thrones” viienda hooaja lõppu. Osalt positiivselt vaadates, osalt negatiivselt – reaalselt on mul veel ka üks episood nägemata, sest kui ma oma arust seda vaatasin, siis vaatasin hoopiski järgnevat, mida ma ei pidanuks vaatama. Seega sai üht osa nähtud kaks korda. Aga see, et kõik küsivad, et mis sa siis sellest lõpplahendusest arvad, ja siis pead tunnistama, et nemad peavad veel natukene ootama, et minuga sellel teema arutleda, siis suhtutakse kui kummalisse inimesse. Kõik ei vaimustu telerist. Ma eelistan siiski ju raamatuid. Ma lubasin endale, et ma kuulan need “Game of Thrones” raamatud miskil hetkel ka ära.

Aga kui nüüd sellest rääkida – siis ma olen natukene pettunud – Jon Snow on minu lemmiktegelane. Kui ma Kristianile mainisin, et see jäi tõenäoliselt viimaseks episoodiks, mida vaatasin, siis kostis tema, et see teeb ju selle seriaali suhteliselt huvitavaks. Ma olin tol hommikul näinud pilti, millest ma aru ei saanud. Samas hiljem sama pildi kommentaare lugedes leidsin ma veel ühe karikatuuri, mis pani mind mõtlema hoopiski teise külje pealt.

Jon Snow elab endiselt. Kui Sam ja Gilly polnud selleks ajaks veel Wall’i äärest lahkunud, siis on veel võimalus, et ta elab need noahoobid üle. Sam on ju osav. Lisaks ütles ta ju tihti, et Jon elab kõik üle, on sageli surma veerel ning siiski naaseb elusana. Ja Sam lubas muutuda parimaks tervendajaks, kui ta seal kaugel raamatukogus ära käib.

Samas oli mitu sellist põnevat lahtist otsa, mis loodetavasti uuel hooajal jätkuvad – mis sai Joni õest ja Reekist, samuti Aryast, Draakonite emast. Oeh, tegelikult ju põnevust jätkub, mille nimel seda vaadata.

Ja nüüd ilmus ju Netflixi seriaal, mis mulle väga on meeldinud – “Oringe is the new Black”, mida ma olen kaks episoodi vaadanud. Kuna ma pean oma kleidiga uuesti alustama, siis tundub see seriaal ideaalne lahendus. Mis päeval see aga juhtub, on ise küsimus.

Samas peaks suveks leidma paar miskit teist seriaali, mida vaadata. Rita kindlasti. Eesti seriaalid tuleb ka läbi vaadata – mul veel mõned osad “Padjaklubi” vaadata – olen põnevil, et mida see internetis olevatele TV3 saadetele tähendab, et kanal kaob osaliselt vabalevist.

2 thoughts on “Seriaalidest

  1. Mis su potipõllundusest sai? Taimed kuivavad ära, kui aednik ainult teleseriaale vaatab, silmad krõllis.

    1. Õnneks on meil Taani suvi. Hommikul kummikuteta uksest välja astuda ei tasu;-) ja siis päeval tuleb päike ning õhtul ports vihma. Potindusest kirjutan varsti uuesti

Lisa kommentaar

