Lihtsast soovist hobiks

Kes teab Tigerit? Kes teab Woodsi? Kes teab teisi golfimängijaid? Ûhesõnaga on mul järjekordne spordivaimustus. Senini pole see igavaks muutunud, sest seal on veel palju õppida – lisaks tuleb ka end korralikult treenida, et jõudu oleks.

Räägime natukene golfist.

Alustuseks paar mälestust: Viiendas klassis käisime me klassiga ekskursioonil Lõuna-Eestis. Meid oli vist viis või kuus – igatahes toona oli meie sõidukiks kooli minibuss, vanem VW mudel. Käisime paljudes erinevates kohtades. Eredaim mälestus on aga sellest, kuidas me Sangaste lossi juures peatusime ning ilusat lossiaeda uurisime. Lõpuks arvas meie õpetaja, kes oli ühtlasi ka kehalise kasvatuse õpetaja, et me võiks ka midagi sportlikku teha. Olles näinud lossi juures olevaid minigolfi radu, siis otsustasime nende kasuks. Kõik läks ju ilusti – vähemalt minu jaoks, sest ma võtsin teisi – teised oli siis noormehed ning kaks täiskasvanut meesterahvast.

Teine vast oli aastal 2005 kui ma sattusin teist korda elus Saksamaale ajakirjanduslikku meedialaagrisse, mis lõpuks nii ajakirjanduslik enam ei olnud. Sealgi ühel päeval me veetsime aega minigolfi väljakul. Meid oli palju ning me olime jagatud gruppidesse ning me jalutasime minigolfi väljakutel ringi. Kuidas mul seekord läks ma ei mäleta. Ent see oli lõbus!

Täna aga enam ei kujuta ette, kuidas on minigolfi mängida – ma olen harjunud pigem suurema golfiga, kus tuleb kasutada jõudu ning svingida, et pall lendaks meetreid eemale. Üleeelmisel nädalavahetusel ma jõudsin nipini, kuidas pallilendab kaugele ning paraku sageli ka kõrgesse rohtu – kaotasin kokku 3 uut naistepalli – vähemalt tean, et viiendal “augul” tuleb kasutada vanemaid palle, mis ei ole nii väärtuslikult. Endiselt tuleb õppida korralikku esimest väljalööki, need ei ole just eriti õnnestunud.

Aga harjutamine teeb meistriks!

Tee golfini polnud just eriti käänuline – tuli lihtsalt Kristianile sünnipäevaks aktiviteet leida ning mees sattus sellest vaimustusse. Järgnevalt sai ka varustus omale soetatud ning suviti on saanud kaks-kolm korda kuus mängimas käidud Aarhus Aadal Golfi klubis,

Lisa kommentaar

