Sadamas meretuult ja muusikat nautimas

Mais käisid meil külalised – täiesti ootamatult ja plaanimata – ning tuli jutuks nendega, et kuu lõpus toimub kontsert, kus esinevad D-A-D, Dizzy Mizzy Lizzy ning Duné. Meil kohe selge – neist kahte esimest tahaks Kristian kindlasti kuulata. Ma siis võtsin sõna sabast kinni ning ostsin meile piletid.

30ndal mail, kui esimene kontsert toimus, sadas paksu vihma – mina targana olin end vihmariietesse riietanud ning Kristianile sai püksid kaasa võtta, et juhuks kui ta siiski nende kasuks otsustab. Sadas ja sadas, sadas ja sadas ning kontsert oli täiesti nauditav – laval toimuv näha – kuniks D-A-D basskitarrist laval kukkus ning käe väga õnnetult murdis ning pidi opi lauale minema. Tolleks hetkeks oli kõlanud kolm lugu ning kontsert katkestati.

Kui me Eestis olime, siis tuli hea uudisega e-kiri – D-A-D annab asenduskontserdi ning see toimub 28ndal augustil. Sinna tuli meil siis ilusti suurelt rist tõmmata. Info toimumiskoha kohta ja muu praktiline tuli alles 14ndal augustil. Ainuke asi, mille üle ma nurisen on, et pilet maksis 51.-DDK (umbes 7€) kolme artisti eest D-A-D, I’ll be Damned ja Electric Guitars, kõigile, ka neile, kes eelmisel kontserdil ei osalenud. Meie meelest pidanuks neile pilet olema kallim. Aga 7€ ja kolm suurt nime – pole ju paha!

Kontsert toimus seegi kord sadamas, ainult et teises kohas. Päev hiljem toimus samal laval suur ’90ndate pidu. Me leidsime, et me selle jätame tänavu vahele. Oli tuult, oli merd, oli vett ümber ringi – täiesti mõnus atmosfäär rokipeoks. Esimene artist Electric Guitars meeldis, et kõige enim – neist jäi nii mõnigi lugu kummitama ning ma plaanin ka lähiajal mõne nende loo omale Spotify playlisti panna. Milline naine ei armastaks kitarrimuusikat? I’ll be Damned – polnud just mulle eriti meelejärgi – Kristianile meeldis nende eeslaulja. Tegemist on kohaliku bändiga ning ilmnes, et ka mu tuttava käsi on nende tegemistes mängus. Õhtu naelaks oli loomulikult D-A-D (kelle originaalnimi on Disneyland-After-Dark, aga peale seda kui Disneyland leidis, et see teeb neile liiga, muudeti nimi lühemaks). Nende laulud on head – mõnus ja hea rokkmuusika. Jah, mulle pehmele inimesele meeldib vahel ka rokki kuulata. Ja nende lood on ammu juba mu Spotify playlisti tee leidnud. Peale südaööd, kui nende trumm oli põletatud ning hea kogus head muusikat ammutatud leidsime tee koju 🙂 Teinekordi!

3 thoughts on “Sadamas meretuult ja muusikat nautimas

  1. Tühja sellest piletihinnast! Raha võetakse nagunii käest ära, pigem siis see millegi hea eest ära anda!

    Nüüd tahaksin minagi kedagi kuulama minna. Polegi ammu mõnel pisikesel ja toredal kontserdil käinud. Ilm küll välikontsertidele jaoks enam soodne pole, aga ehk on siseruumides midagi :).

    1. Kusjuures mulle on ka eestis paar tükki silma-kõrva jäänud. Ehk kunagi teine kord jõuame me mõnele koos 🙂 Ja teatrisse ka! Jälle! Seekord ehk Tallinnas? Viljandis vaatasime me Arkaadiat, Tartust mitut teist ja Tallinnass…

  2. Ma olen alati tahtnud Pärnusse teatrisse minna, seega kui neil on suvel seal midagi ja kui sa ka juhtud kodumaal olema, siis kindlasti lähme :).

Lisa kommentaar

