6 päeva tagasi ehk nädalavahetus Belfastis I

Umbes aasta või lausa paar on olnud juttu kirjasõbranna Leekyga Belfastist, et me võiks kokku saada. Varianteks on olnud nii Kopenhaagen kui ka Aarhus. Kordagi polnud Belfast otseselt jutuks enne kui selle aasta algul, mil oli jutuks, et ma võiks ju tema poja ristsetele minna. Viimane aga ei saanud paraku teoks, kuna mul oli kõige organiseerimiseks vaid kaks nädalat. Ja lisaks olid ristsed ka emadepäeval.
Kui juunis meil tööjuures muutus töönädal – neli päeva tööl, üks lisa vaba päev, siis nägin ma selles võimalust nädalalõppudele näiteks välismaal. Augustis ühel päeval kui olin Leekylt kirja saanud, otsustasin, –nüüd on see aeg– ning ostsin piletid septembri lõpus olevale pikale nädalavahetusel. Kristian suhtus sellesse natukene umbusuga, et minna täiesti võõrale inimesele külla. Mõtles lõpuks sellele siiski positiivselt – tal on ju üks vaba nädalavahetus, mil võib teha, mida iganes.
Umbes kaks nädalat tagasi, aga otsustati tööl naasta vana süsteemi juurde ning mul oli kohe ülemusele küsimus – aga ma olin arvestanud oma neljapäevase nädalavahetusega ning mul olid ka piletid ostetud. Pole probleemi – sa saad lihtsalt kaks vaba päevavabaks, kõlas ülemuse poolt, mis mulle üllatuseksi õnnestus mul tasustatud vabadeks päevadeks saada.
Nimelt meil Taanis makstaks iga kuu teatud protsent “vabadepäevadekontole” ning miks mitte seda ära kasutada?

***
Umbes nädal enne väljareisi ostsin ma omale bussipileti lennujaama ning siis tundus kõik olema kontrolli all. Ent viimasel õhtul ma tühistasin bussipileti ning otsustasin rongisõidu kasuks. Mul ei õnnestunud online check-in’i teha ning klienditeenindusest sain teada, et ma ei saagiseda teha. Põhjus selles, et nende kodulehekülje check-in ei tee koostööd lennujaama check-in’ga. Mis siis ikka, tuli varem lennujaama jõuda.

One thought on “6 päeva tagasi ehk nädalavahetus Belfastis I

  1. Kuidas siis nii, et täiesti võõrale inimesele?! Olid temaga ometi juba pikka aega kirjavahetuses olnud ja teadsid temast mõndagi (nt tema lugemishuvisid) :).

Lisa kommentaar

