6 päeva tagasi ehk nädalavahetus Belfastis II

***
Check-in läks libedalt, kui välja arvata, et nad ei aksepteeri ID-kaarti check-ini automaatides ning loevad vaid passi. Seekord annan Kristianile õiguse – passiga on mõistlikum reisida. Varsti tuleb uuendada mõlemad dokumendid, ehkki ma kaalun vaid passi uuendamisele, on asju siiski, mis räägivad mõlema dokumendi kasuks. Passi ei ole nii lihtne igale poole kaasa vedada.
Tegelikult oli hea, et ma kaks tundi varem lennujaamas olin – värav asus mulle täiesti tundmatus lennujaama osas ning sinna jõudmine võttis pool tundi aega, kaasa arvatud check-in ja väike poodlemine. Lennukisse oli vaja ju süüa ja juua kaasa võtta. Ei ole ju seda luksust odavlennufirmaga lennates.

***
Esmane mulje Norwegianist on positiivne. Lennukis on WIFI. Istekohast ma pole vaimustuses, ent ma ei raatsinud ka selle eest maksta €20, et ma saaks ise istekoha valida. Loteriil sain omale koha ritta 30 ja F. Nii, et ma nuriseda ei tohiks.
Üldiselt võin Norwegianiga rahule jääda – mõnus suur lennuk, maandumine ja õhkutõus sujuvad.
Ainuke negatiivne asi on lennukihilinemine – esmalt tiirutasime me 15 minutit Dublini kohal, et maanduda, ning peale maandumise, me ootasime me umbes sama kaua, et SAS’i lennuk ennast liigutaks ja meie koha loovutaks. Lennukist väljusime me treppe pidi ning jalutasime terminali ja passikontrolli.
Siinkohal sain ma aru, mis eelis on omada kiibiga passi – tihti on järjekorrad kiibigapassi kontrollis lühemad või puuduvad täielikult. Teistele passiomanikele, aga pikemast pikemad.

***
Tänu sellee, et lennuk oli pool tundi hilinenud, jäin ma maha bussist kell 13, järgmine läks kell 13.25, aga ma ei suutnud leida seda, seega leppisin sellega, et järgmine on juba kell 14. Andes teada, milise bussiga tulen, sõnas Leeky, et nad saanuks mulle kella kaheks vastu tulla. Ah, pole hullu. Bussis oli Internet ning mul oli ka üsnagi põnev raamat kaasas. Viimase valisin seetõttu, et järgmisele ühisreisile Kristianiga saaks kaasa võtta raamatud, mida mõlemad lugeda saaks – tolleks raamatuteemaks on krimid.

One thought on “6 päeva tagasi ehk nädalavahetus Belfastis II

  1. Alguses ei saanud ma aru, et mis pagana passikontroll, aga tõepoolest, Iirimaa pole Schengeni viisaruumis. Kahju ainult, et templeid enam ei lööda passi :).

Lisa kommentaar

