Takso

Kui ma teisipäeval taaskord teleseriaali Takso vaatasin, siis meenus mulle mu üks nimekirjadest, mille ma oma tabletile märkmikku kirjutasin. Seda ole ma vaid ühe asjaga täiendanud hiljem. Varsti saab mõlema ette linnukesed teha ning alustada uute ideedega. Aga tagasi postituse teema juurde.
Takso on ju ehtne komöödia – ent siiski tundub ta vägagi usutav ning elust enesest. Mulle meelivad need erinevad tegelaskujud ja inimesed, kellega ta kokku puutub. Ehkki osad neist on “tuunitud” huumori eesmärgil. Kindlasti on tegu ühe selle hooaja hitiga minu jaoks.
Kui ma oma igapäevaelus mõtlen taksojuhile, siis on esimene mõtteloomulikult Dennis – minu ihutaksojuht. Ei möödu nädalavahetust ilma, et ma talle ei helistaks ning paluks ennast koju sõidutada. Erandiks on loomulikult nädalavahetused kui ma kodus ei viibi.
Kui ma Belfastis viibisin, siis ma mõtlesin, et teeks tema kulul natukee nalja ning saatsin sõnumi – “Tahan koju”. Ta oli loomulikult kohe valmis ning kiikas Lionisse – ent kui mind sealt ei leidnud, siis palus mu asukoha aadressi, mille ta ka sai, ent selle peale tuli SMS hunniku küsimärkidega – ta oli unustanud ära, et ma reisimas. Ma hiljem helistasin talle ning ta sai huumorist aru.
Sageli laupäeva õhtuti on meil karaoke takso – see tähendab – Dennis sõidutab meid koju, kõlaritest meie soovitud laul, mida me kõik valjult ja valesti kaasa laulame. Vahva sell, see meie taksojuht. Ja kui ta parasjagu ise meile järgi tulla ei saa, ent ta naine on tööl, siis ta tellib meile takso – oma naise. Kas pole mitte lihtne?
Kristiangi on seltskonnas öelnud peo algul, et kui meid vaja koju saada ja me ei suuda ise enam mõelda, siis valige Dennise number – ta viib meid ukse ette.

Lisa kommentaar

