6 päeva tagasi ehk nädalavahetus Belfastis V

Pühapäevaks oli plaan, et ma külastan Titanicu muuseumi ja sõidan ringi kahekordses hop on/hop off bussiga. Titanicu muusemi otsustasin ma jätta järgmiseks korraks.

Meil venis hommik hilja peale ning me otsustasime, et sööme linnas. Eriti, kuna ma olin maininud korduvalt, et ma tahan inglise hommikusööki. Belfastis on pigem iiri hommikusöök ning erinevuseks on, et iiri omas on rohkem leiba/saia. Igatahes hashbrown maitses mulle rohkem.

Oma linnaseiklusi alustasime Ulsteri muuseumist. Sinna läksime eelkõige, kuna ühel Noeli tuttaval oli üleval näitus. Näituse teemaks olid rasedad naised. Ja näitus oli üleval seoses Beebi päevaga, millel ma pidanuks ka algselt olema, ent kuna hommik venis, siis ma sain oma toimetustega hiljem alustatud.

Hop on/hop off buss sõidutas meid ringi mööda linna. Bussis oli elav giid, kes minu meeles liiga kiiresti rääkis ning läks üle ühe hoone tutvustamiselt teisele kiiresti. Meie eesmärk oli minna Titanicu piirkonda, ent see väljumine, kus meie olime, paraku sinna ei sõitnud. Järgmine väljumine oli päeva viimane, ent me arvasime, et me pigem jalutame sinna ning ma saan teha paar pilti Sct. Anne Cathedralist. Selle juures oli aga sel hetkel algamas paraad, mis enamjaolt pidi lõppema protestantlikus linnaosas. Me jõudsime ja jõe äärde. Belfastis voolab Lagani nimeline jõgi – eemalt heitsime pilgu ka Titanicu muuseumile. Tutvusin lähemalt skultuuridega, mis mulle esimesel päeval silma jäid. Lisaks olid ka sildade all -Bridges Urban Sports Park – postidel erinevad kujundid ja teemad, mis seosustusid reisimisega, ent mis kunstiga tegu on, ei osanud ei Leek ega Noel vastata.

Õhtusöögiks sain ma fish & chips, ent see oli pettumus. Sellist head varianti ei leia mujalt kui the golden lionist.

Õhtul käisin ma teatriproovis. Leek lavastab etendust “The Heidi Chronicle”. Natukene kummaline oli seal olla – aga vahva elamus. Ma põnevusega ootan, et mis nende lõpptulemus on – mulle lubati etendus videosse võtta ja vaatamiseks saata.

***

Esmaspäevast pole just palju rääkida. Hommikul kell 9 me sõitsime Dublini lennujaama. Lennujaam, mis mulle ei meeldi, Lennujaamast sai ka paar raamatut osta, ent see mida otsisin, jäi leidmata. Vaatan, et kui ma olen oma praegused raamatud läbi lugenud, et ehk siis tellin selle ingliskeelsena, kui see pole selleks ajaks taani keeles ilmunud.

Belfastis ma elamist ette ei kujuta. Mulle meenutab see mitmesuguseid linnu – Le Mans Prantsusmaal, Riia Lätis. Külastamiseks on tore, aga elamiseks tundub keeruline. Vähemalt mulle. Ma ei suutnud nende kolme päeva jooksul aru saada, kus ma olen või kuhu ma minema pean. Võib-olla aidanuks see, et kui ma vahepeal ka kaardiga ringi seigelnuks iseseisvalt.