Teatrikunst II

Esimesel korral meil koduseid ülesandeid ei olnud – ei riietuses ega mõtteis – pidime lihtsalt kohale ilmuma. Peamiselt me rääkisime ning tutvusime teineteisega – meid oli vaid 6 koos juhendajaga, ent see on ju ainult hea – saabki pisut “intiimsem” grupp olema.

Tutvumisel me “mängisime” arva – kes ma olen? Alustuseks saime igaüks suure bloki post-it’e ning nende peale pidime kirjutama sõnu ja mõtteid, mis ringi keskel seisev inimene tekitas. Mulle kirjutati järgmised sõnad ja mõtted:

  • Taani näitlejanna Kui kodus uurisin neid nimesid, mis mulle pakuti, siis mõningast sarnasust ikka leiti. Näitlejannadeks Teresa Glahn – pilte – ja Louise Mieritz – pilte-.
  • Hiir See, et ma pidin vaikne olema.
  • Guldmaleri Minus on miskit Mona Lisa’le omast, et saada mõneks kuulsaks maalimisobjektiks. Pildistamisobjekt ma juba olen,
  • Jane Austen tegelane Vahva, tegelikult mulle meeldivad tema raamatute tegelaskujud. Milline ma neist ise olema peaks, me ei jõudnud selgusele.
  • Looduslaps Pidin olema puhas ning naturaalne
  • Kreeka statue Ma ei suutnus käsi paigal hoida, ehk seetõttu. Ma pidin natukene poseerima ju
  • Heletuunika Mul oli seljas roosa tuunika, mille ma suvel ostsin outlet’ilt, sest ta rääkis mulle esimesest silmapilgust.
  • Temperamentne Ja, seda ma ei salga
  • Hõbe Mulle meeldib hõbe kui ehe ja kaunistus. Tagasihoidlik
  • Romantiline Seda ma ju olen – raamatud ja muu räägivad ju enda eest
  • Rebel Ja, kindlasti
  • 22-aastane Juhuu, kas ma tõesti paistan nii noor välja? Ma olin väga meelitatud, sest viimati pakuti mullr 24.
  • Suurepärased pikad juuksed – Minu pikkadest juustest ei saa me ei üle ega ümber – need on pikad ja muutuvad aina pikemaks.
  • Sokkide ärakasutamine (jõulu-teema) Ma kandsin sel päeval põlvikud, mis mulle esimesena kastist kätte jäid, sest ma leidsin ainult legginsid, mis olid allapoole põlve ning toonipoolest kokku sobisid.
Lisa kommentaar

