Hitinaine

Kui kuu lõpp käes, siis algab arutelu, kus otsustatakse blogimisvõistluse teema. Novembri teema on valitud, ent “hääletusel ja arutelul” jäi mulle hoopiski meelde teine teema – hitinaine. Leebem versioon hitimehest. Teema pakkujaks olin mina, ent kuna see kasutusele ei tule, kirjutan ma sellest ise.

Hitinaine (või siis hitimees) tuli mulle mõtteisse kuis me rääkisime muusikast ja muusikaga seonduvatest teemadest. Hittidest ja muust muusikast. Mulle meenus Peeter Oja kehastatud Bläkk Rokkit (kuidas see kirjutati pole meeles). Selline kole ja suur mees, kes laulis väga ägedaid laule. Muide, täna on ju koledate inimeste pidupäev – Halloween. Õnneks sel aastal on see laupäev ja meil on pigem laupäevane traditsioon veeta kodus teleri ees – minna sageli selle vaatamise asemel loen raamatut kui tugitoolis istun.

Hitinaine  – eelkõige seonduvad ju hittide tiitlitega raamatud. Ma hakkasin aga mõtlema, et päris palju neist raamatutest, mida ma loen on hitid. Näiteks ma julgen öelda, et Camilla Läckberg, Jojo Moyes, Elsebeth Egeholm, Harper Lee on hitid naised. Samuti kirjanik, kelle raamatut ma novembris loen raamatuklubi raames. Hetkel on tema nime veel natukene vara avaldada, aga kindlasti tee üllatute, kui see selgub. Muide, kuna teema on Nobeli kirjanik, siis võib ka juhtuda, et me loeme Dianaga sama kirjaniku teost – selle tõenäosus on vist siiski väga väike. Aga oleks ääretult lahe kokkusattumus.

Hitinaine – kindlasti olen ma ka omamoodi hitinaine – minu blogipostitustest mõned on kohe ääretult suured hitid (või populaarsed), või minu pildid koguvad facebookis palju laike (nii minu enda tehtud pildid, kui ka pildid minust), aga omamoodi hitt olen ma koduseinte vahel, kus ma suudan välja tulla pärlitega. Kristiani jaoks on mõned minu taanikeelsed laused erilised pärlid, sest ma kasutan vale sõna. Kuidas seletada – näiteks forklare ja afklare – kaks sõna, mis sarnanevad teineteisele, aga erinevad sõna alguse või eessõna tõttu ning see muudab lause tähendust korralikult, Igatahes on need väga lahedad hetked, kus naer on terviseks.

Seega olla hitinaine (või hitimees) on vahel ka terviseks!

Lisa kommentaar

