Teatrikunst III

  • Elegant Minu lihtne kleit, põlvikud ning pikad juuksed andsid aluse arvata, et ma olen elegantne. Vaatame, mis järgmised kleidid endaga kaasa toovad. Ma pidin ka rääkima ära loo, miks ma kleite kannan ja pükse ei kanna. Mainisin ka Reet Ausa filmi “Moest väljas”, mida ma tegelikult tahaksin näha.
  • Käib ülikoolis Ei, pisut mööda. Tegelikult tahaks ülikooli. Ajad on möödunud, ent lemmikeriala on endine – ajakirjandus – nüüd ehk ka dramaturgia, kui tahaks ikka teha oma unistus teoks. Samas lihtsalt akadeemilist haridust taga ajada ei ole ju eriti mõttet, selles peab ka hinge olema.
  • Kesk-Euroopa Tegelikult oli Birna esimese mõttega paberile kirjutanud Ida-Euroopa, ent kortsutas selle ning kirjutas uue asemele. Miski oli tema sees öelnud, et tema esimene mõte on vale.
  • Sädelus See oli vihje minu sokkidele ning minu roosat tuunikat ehtivatele kujundidele, mis olid hõbedase läikega.
  • Vana ja uus See iseloomustab mind vast ehk kõige paremini, eriti kui me riietust vaatame – mulle meeldivad moest läinud asjad ning samal ajal ka moes olevad asjad, loomulikult mulle meeldib vanu asju moodi tagasi tuua! Vähemalt enda moodi – alustame minu armastustest kirjade kirjutamise vastu.
  • Kindel Jah, kui ma ikka tean, mida ma tahan, siis ma ikka sinna rihin. Võib näida, et annan alla, aga aja järel tulen ma mõtte juurde tagasi.
  • Pruun Minu juuksevärv. Tegelikult tema arvates võiks pruun mulle sobida – kes seda teab – kui juba punane, kollane ja oranz on minu värvid, kaugel see pruun on, ehkki oma heledates toonides.
  • On külm Minu hoiak tekitas arvamust, et mul on külm, ent tegelikult oli mul vastupidiselt jube palav – ma tahtnuks aknad avada või terassile minna. Tegelikult võiuks ju sokid jalast ära võtta. Ma igapäevaselt töötan ju umbes pluss 10-kraadises vabrikus, seega külmaga olen ma harjumas.
  • Täidab ja on suur Ma võib oma (lihtsa) olemisega kogu ruumi täita, ilma et ma oleks liiast.
Lisa kommentaar

