Teatrikunst V

Septembris jäi meil ära meie teine teatritund. Kahju! Kolmandasse aga ma ei jõudud, kna Kopenhaagenist sõitsn tagasi liiga aeglase rongiga ning meie lend hilines pea veerand tundi. See-eest, oktoobri algul olin ma kohal! Ma juba tunni lõppedes ootasin juba järgmist tundi, mis seekord oli alles 14 päeva hiljem, sest koolivaheaeg oli vahel.

Aga neljas kohtumine oli selline

Me tutvusime oma viienda ja uue liikmega. Esimene kord meil seltsis olnud Elisabeth asendus Lauraga, kellega me esmalt mängisime post-iti mängu. Algul olime me jubedas kajavas lokaalis, ent kuna seal me ei kuulnud teineteist, me naasime oma “peakontorisse”. Hiljem me jutlesime ning kuulsime muljeid eelmisest tunnist, samuti oli ka pisikene “moedemonstratsioon”.

Koduseks ülesandeks oli kaasa võtta, midagi, millest ma teeksin omale riietuseseme. Ma võtsin kaasa kirja, juhtumisi Leekilt, ning Dave’i – ma tahaks ikkagi üht korralikku kleiti, mis sarnaneb väga Minionile. Poes pole leidnud veel hinna ja meeldivuse suhtele vastavat.

Seekordki me lasime oma fantaasial lennata – ning pidime käepärastest vahenditest meisterdama riideid. Meie grupis – mina ja Kenneth – valmis kaks tööd. Üks pluus ning üks seelik.

Pluus oli tegelikult inspireeritud minu kaasa võetud esemest, mille ma muudaksin riietusesemeks. Sellel olid erinevad motiivid ning meil tundus lahe idee kasutada hulgaliselt postite ja meisterdada pluus,mis meenutas küll rohkem soomusrüüd. Seelik oli lihtsalt kokkuvolditud paberitest. Meil polnud ka midagi selle vastu, et neid meie “etenduses” kasutada.

Mulle lõpptulemused meeldisid. Tegelikult olid need mulle ka insipatsiooniks, sest koju tulles ma joonistasin ka ühe neist ideedest paberile. Samamoodi ka selle, mis mulle varem oli tekkinud. Mõni päev hiljem oli ka kolmas idee külas.

Lisa kommentaar

