60 miili Aafrikast IV

Ma arvan, et detailid hommikusöögi kohta jätame seekord välja. Selles vallas ei toimu eriti muudatusi. Tavaline hotelli hommikusöök. Me tegelikult ei näe ka vaeva selle nimel, et see mitmekülgsemaks muuta.

Kõhud punnis ja tuju hea otsustasime osaleda päikesetoolide võistluses, kes saab parimad vaated. Seekord otsustasime päris basseini äärde asuda. Ehk praeme natukene paremini. Minu puhul see vist täitsa õnnestus, sest Kristian ühel hetkel arvas, et ma pean lisakorra kreemi peale panema. Selle asemel aga ma suundusin vette ja proovisin natukene ujumisharjutusi, et ehk ma suudan ennast edasi vedada, miskil määral see ka õnnestus. Otsustasime, et kui me linna satume, et siis ostame ka päikeseprillid, ehk ma suudan ka oea veel alla kasta. Ma ikka hirmul, et mu läätsed kukuvad silmist ära või silmadesse tekib põletik.

Miskil ajal keset päeva, kui ma jalutasin jookidega baari ja meie toolide vahel sattusin ma peale õhupüssist laskmisele, mida ma muidugi päevaplaanist ei leidnud. Mõni hetk hiljem jalutasin ma mööda samast kohast ning märklaud oli noolemängulauaga asendunud. Kui ma klaasid täitnud olin ja suundusin taaskord Kristiani poole, olid ja nooleviskajad kohal ning ma liitusin nendega. Minu õnneks võitsin ma. Minu parema käe visked viisid mid korralikult juhtima. Hea, sest vasaku käe visked lendasid suure kaarega mööda. Kükkis visked olid päris korralikud ning ka kolme noole ühisvisked läksid edukad.

Saabus lõunasöök. Peale selle suundusime me minigolfi mängima. Tasaväginr mäng oli, kus kord juhtisin mina, kord Kristian. Lõpuks jäi Kristian ühe silmaga peale. Sealt suundusime me linnavahele. Pubidesse. Sattusime ühte briti omasse, kus tahtsime nooli visata, ag nooled varastati eelmine nädal ära. Seega sattuskme vaimustusse saadetest, mis telerist tulid. Erinevad mälumängud. Ühel hetkel oli aeg suunduda kodu poole. Liikusime mööda, teid, mida me varem polnud proovinud. Jõudsime randa, heitsime pilgu Islè de Lobosele ning suundusime koju. Tuttav ostukeskus.

Hotelli naastes otsustasime maha istuda ning peale kolme õhtust eitust, nõustus Kristian kaarte mängima. Võtsin ju kodust SkipBo ja tavalised kaardid kaasa.

Õhtusöögi järgselt naasime me tuppa et natukene kuumusedt eemalduda ning riietuda, et nautida õhtut ”kohaliku” programmiga. Loomulikult võtsime me kaardid kaasa, natukene seltskondlikumat tggevust.

Otsustasime Bingot mängida. Ehkki pileti hind oli krõbe 1 väli 1€, 6 välja 5€. Reaalselt me võitsime raha tagasi. Kristiani piletil oli rida, mis lunastas pudeli vahuveini. Peaauhinnavõidust ei jäänud ka palju puudu. Vaid üks number.

Seejärel me vaatasime, mida põnevat meile meelelahutuseks pakutakse, samal ajal kaarte mängides. Kui meie all inclusive programm lõppes, naasime me tuppa, kus jätkasime tavakaartide mängimisega.

Lisa kommentaar

