Numbritest

Kui ma Belfastis olin, siis viimasel õhtul sattusime rääkima Noelist. Ühtäkki ilmnes, et tal on samal ajal sünnipäev kui Dianal. Järgmisel hommikull guli sama teema jutuks Leekiga, kes arvas kohe, et tegu on zünnikuupäevamaagiaga. Tegelikult pole ju üldse paha.

Esimene, kellega mul tulid numbrid ja kuupäevad jutuks, oli Sara, mu esimene kirjasõbranna, kellega ma reaalselt ka kohtusin sel suvel. Selgus, et mu emal on samal päeval sünnipäev, kui temal ning tema ekskallimal on samal päeval sünnipäev kui minul. Lisaks pidasid meie mehed sünnipäeva üksteise järel – ma parakuei mäleta, kummal oli ennem sünnipäev.

Belfastis me rääkisime siis pikalt ja laialt sünnipäevadest. Selgusid tõsiasjad, et Leeki sünnipäev on päev pärast Kristiani õe sünnipäeva ning tema mehe sünnipäev on paar päeva hiljem.kui Kristianil. Eile õhtul, aga avastasin, et Leeki õel on sünnipäev samal päeval kui minul. Lapse sünnipäeva aga ei oska seostada ühegagi;-).

Aga selle Noeli juurde aagasi tulles. Mulle hakkas see numbriteooria kohe esimesest mõttest meeldima. Dianaga me mõistame teineteist, meil on saraaseid hobisid ning me võime rääkida kõigest ning me leiame ühisd keele kohe kui kokkusaame. Noeliga olime me esimesest hetkest lahutamatust, kaks head tuttavat, kes polnud näinud aastaid ning me jutustasime ja jutustasime.

Mulle meenus aasta 2010 suvi, kui Aarhusis toimus põhjamaade kooride festival, kus osales ka Suisapäisa. Ma olin sellel vabatahtlik. Viimasel päeval oli küsimus, et kas ma saan oma varandust osa nendega Eestisse saata, nemad aga pakkusid, tulgu ma kaasa. Bussis on kohti. Me polnud Aarhusist eriti kaugele jõudnud, kui minu kõrvald tuli üks Suisspäisa liikmetest Tarmo ning meist said sõbrad. Jällegi justkui me teadnuks teineteist aastaid. Kui ma Eestis mõned päevad omapäi olin, liikusin ma ringi Ailiga ning Tarmoga. Mind ja Tarmot peeti pidevalt paariks. Aga, vaata kus lops, tal on samal päeval sünnipäev kui Dianal.

Neid numbreid võib veel ja veel leida. Kui me mu pimedate tutvusklnda vaataee ning kellega rohkem-vähem chattime on meid vähemalt 4, kes saavad õnnitlusi 31. Juulil. Lisaks muud tutvuskonnad juurde arvata, siis lisaks veel 3 inimest.

Veel huvitavaid sünnikuupäevadd kokkulangemisi?

Lisa kommentaar

