Loetud päevad veel

Üsna märkamatult on kätte jõudnud detsember ning aasta lõpuni on jäänud üsna vähe päev, mitte et neid veel kahe käe sõrmedel saaks üles lugeda, ent siiski piisavalt vähe päevi. Tänaseks on selja taga ka esimene advent ning punase kuuega mehe saabumiseni on veel kolm nädalat. Oh seda rõõmu, või kurbust, kuidas võtta, mõneti on tore, et aeg on nii kaugele jõudnud, samas on selle üle kurb meel.
Meil on hiljaaegu olnud kaks tormi, kuu alguses, kui me talvitusime Fuerteventural oli Taanit külastamas Freja, nüüd kuu lõpus, esimesel advendil aga Gorm. Eestis on need nimed kindlasti rohkem kohalikud. Kui me lugesime Frejast, küsisin Kristianilt, et kas ma ta õele võin saata sõnumi, et ta peaks oma tütrel paluma käituda korralikult. Kristian arvas, et see ei ole hea idee, sest õde ei pruugi selles huumorit näha.
Kui me aga Gormist räägime, siis septembris tuli meie perre järjekordne Minion, kelle ma ristisin Gormiks. Peamiselt seetõttu, et oma välimuse tõttu ta meenutab mulle tegelast iidsetest aegadest ning Gorm (den gamle) oli Taani esimene kuningas.
Kui me räägime Minionitest, siis kui ma Mustal reedel käisin mõningaid kingitusi ostmas, sest ma eeldasin, et hinnad on ilusti odavamad ning lastekaupade poes pole nii suuri järjekordi, siis oli mul õigus. Vähemalt Storcenter Nordi poes KidiKid. Seal jäid mul esimesena silma loomulikult kõikvõimalikud Minioni teemalised asjad, kui ma kassani jõudsin, siis aga jäid mulle Bob, Kevin ja Stuart – kolm ühes karbis- hinnaga 40€. Kuidas mul oli tahtmine nad endaga koju kaasa võtta, ent otsustasin oodata jaanuarini. Siis tuleb uus Black Friday uute ja suurte allahindlustega.
Tegelikult oli Black Friday suhteliselt mõttetu. Allahindlused polnud nii meeletud, kui ma lootnu olin, ent inimesed olid hullumas. Kui ma poole nelja paiku SCNis liikusin, siis tahtsin osta kõik kingid, ent nähes H&Mi järjekorda, siis loobusin. Lisaks sellele nende BF kampaania oli mõttetu, ostad selle summa eest on allahindlus see, selle eest see. See tundus väljapressimisena, vastupidiselt poodidele, kes pakkusid reaalselt allahindlust poes olevale kaubale. Samas kui me õhtul kella kümne paiku linna jõudsime ning Burger Kingist välja tulime, oli näha metsikult inimesi bussi ootamas käes poodide nimedega kotid. Kristian viskas veel nalja, et mitmed neist peavad ootama järgmist bussi, et koju saada. Samas pole ju ka kehv silkudena bussis ringi sõita.
Viimasel ajal kipub nii olema, et bussid on pärastlõunal paksult rahvaga täidetult, ega ka hommikul paremad pole. Põhjus ju ka meie imelises krõbedamas sügisilmas. Hommikul on külm, lumi on küll kadunud, ent inimesed ei sõida enam nii palju jalgrattaga. Minu jaoks on pime ning lisaks on Kristian keelanud mul talvel jalgrattaga sõitmise. Pole vaja rohkem murtuid konte, mis enam sada protsenti ei tööta.
Millest veel, tegelikult võib seda kõike jätkata. Õnneks on aeg muudeks tegevusteks.

Lisa kommentaar

