Ööd on siin mustad

Mis seal elutoas küll helendab ja helgib, mõtlen ma ning heidan taaskord pilgu sinna. See on ju helkur. Öökapilambi valgus ulatub oma pilkudega elutoani kui uks avatud on. Tegelikult ju üsna vahva.
Paari õhtu eest, aga ei sanud aru, kuidas teetoas oli valgus nii sinine, nii valge. Poolunisena sinna tatsates taipasin, et see on Rob, kes on küll koju naasud, ent tööle pole pääsenud. Tõmbasin ta juhtme seinast. Tuleb end kätte võtta, luban endale, näiteks täna ning käia koristusring igas toas ning ka tolmuimeja kapist välja otsida, siis saame sõber Robi tööle saata homme. Kas mul selles aga energiat jätkub?
Tegelikult on helkur üks tore asi. Mul on neid igapäevaselt peal neli. Üks ripub taskust välja, üks on ümber randme ning kaks kinnitatud seljakoti külge. Püüan leida, kuhu ma ülejäänud helkurid panin, ent siiani pole see veel õnnestunud. Pean oma riiulsüsteemi üle vaatama, seda korrastades peaksid nad välja ilmuma ning siis salaja ühe ka Kristianile jaki külge kinnitama.
Ma paari nädala eest küsisin endalt ning ka Kristianilt, ent me ei jõudnud vastusega üksmeelele. Küsin ka teilt.
Miks talve- ja sügisriided on tumedates toonides nagu ilm ja muu maailm sellel ajal. Saabub kevad, muutub kõik jälle värviliseks. Kui mõni jopetootja õtleks, et neid tumedaid jakke kantakse liikluses, siis ehk tuleks revolutsioon ning need muutuksid heledamaks. Värvid ehk muutuksid nähtavamaks, või selleks tuleks teha facebookis fännide korjadus ja laikid saata riidetootjatele.
Ma arvan, et kui inimesed kannavad heledamaid riideid, siis on nad nähtavamad ja aimatavamad. See ei vabasta neid loomulikult helkuri kandmisest, ent see teeks eluolu lihtsamaks ja pealegi, me pole nii masendunud-värvid tähendavad selles maailma palju.
Kui me värvidest juba räägime, siis mind sel aastal tüdrukute jõulupeole ei kutsutud. Vist arvati, et kui nad teemaks jälle musta valivad, siis ma ei tule. Õige! Paganama igav on istuda peolauas, kus kõik meenutavad matuselisi. See tekitab nukrust. Ehk peaks omale uue ja lahedama valge kleidi muretsema, et see sel samal õhtul selga panna kui ma juhuslikult sinna satun. Äh, tegelikult ma arvan, et panen virsikukarva kleidi või ehtsa jõulukleidi punase. Ma mitu õhtut mõelnud selle kandmisele ning see passib!

Lisa kommentaar

