Aastate eest

Vahel veab tööga. Mõni päev on palju vaba aega ning saab oma geniaalseid mõtteid mõlgutada. Mõne päeva eest, kui elasin uue blogimisteema hirmus ning mõtlesin neist, mis on arutlusel olnud, meenus mul üks pakutud teemadest sõprus. Mul oli ka korralik mõttearendus või ma vähemalt üritasin oma ideed edasi arendada ja mälusoppi värskendada.
Muusikast ei saa ei üle ega ümber. Mulle on alati olnud 90ndate muusika südamelähedane ning sellest kindlasti ei saa ma iial lahti. Üks tolleaegsetest kuumadest tegijatest Eestis oli ka JAM. Ma fännasin neid.
Kord kui ma surfasin sellisel vahval lehel nagu uno.ee ning neil oli seal hulk muusikat tasuta kuulamiseks. Hiljem muutus see muidugi tasuliseks. See oli umbes aastal 2003. Ma avastasin portaalist nende laulu “Sõber. Ma kuulasin seda mõnda aega vahet pidamata.
Tol ajal oli mu vaheldamatuks kaaslaseks raadio Elmar. Ema kuulas seda ning me ei tohtinud kanalit vahetada. Alguses ma trotsisin ja püüdsin mujale kerida, ent iga kird sain riielda. Miskil ajal andsin alla ja leppisin raadio Elmariga. Hakkasin osalema nende soovisaadetes ning mängudes. Loomulikult tellisin ma peamiselt ikka Koit Toome laule, ent tuli vahel ette ka kordi, kui mul tuli tuju midagi muud kuulata ning üsna sageli oli selleks muuks lauluks just too JAMi laul.
2004 aasta kevadel kui ma veel aktiivselt kirjutasin Vooremas, siis sattusin Alo Mattiiseni muusikapäevadele, kus viimasel õhtul esines JAM. Olime mina, minu klassiõde Aive ning minu esimene pikkaajalisem kallim Ardi. Esimene set oli head ja tuntud lood ning teise setti ajaks tuli mul idee, et küsiks laulu, ent ei julgenud neid tüütama minna, ent kuna ma pidin nendega pärast intervjuu tegema, siis oli mul paber ja pliiats kaasas ning me kirjutasine sellele “Palume laulu Sõber”. Mihkel ja Juss muigasid muidugi ning seda laulu ei mängitud, nad tegelikult väga enam ei mäletanud selle loo olemas olu. Oli ju see plaadilt aastast 1994. Tol päeval oli tegelikult ka Jussi sünnipäev.
Selline siis see meenutus, mis mul ühel päeval tekkis.

Lisa kommentaar

