Kirjuta mulle esimene kiri

Ma olen kirjasõbranduse karusellil tiirelnud üle poole oma elust, täpsemalt alates 11ndast eluaastast. Pikim kirjasõprus on aastast 2002-2003 kuni tänaseni ja nii edasi. Sel aastal tutvusin ma esmakordselt oma kirjasõbraga ka näost näkku ning veetsin ühe toreda nädalavahetuse. Toredama kui oodata oskasin.

Aga see oli vaid suu soojenduseks.

Tegelikult hakkasin ma täna mõtlema ühele sakslannale esimest kirja kirjutades, millest selles õigupoolest kirjutada. Kui ma meenutan Kati Nielseni raamatus “Minu Kopenhaagen” lõiku, kus autor räägib, mismoodi algas tema tutvus taanlase Martiniga, siis on see ebatavaline. (Järgneb mälu tõlgendus)…Mees kirjutas kirja alguses, et oli astunud aias mesilase peale ning kuna ta oli diivanil lebamas, siis oli mõelnud, et uurib, mis too tutvumissait endast kujutab.

Ühesõnaga loominguline lähenemine.

Olles lugenud mitmeid maile meesterahvastelt, kellest ma valisin välja kolm kirjasõbraks, hakkas mind kummitama mõte, “oldfashioned way to communicate” ja seda ma ühes kirjas kasutasingi. Noormeestel palusin kõigil mulle kirjutada – tean, et vähemalt kaks neist on kirja teele asutanud.

Aga millest siis ikkagi kirjutada?

Kui nn. tüüpkirja kirjutada, siis vast saab poole leheküljega hakkama, aga kui hakata lisama hetke mõtteid, siis kirja pikkus edeneb.

Vahel mõtlen, et peaks tegema omale šablooni. Aga tegelikult ei juhtu seda enam viimasel ajal tihti, et ma esimest kirja kirjutan.

Ma ei otsi aktiivselt uusi sõpru, ja kui keegi soovib, siis palun inimesel mulle kirjutada. Kas pole mitte aus?

Ja muide kui hätta jääda, siis sõber google aitab.
1. https://www.google.dk/search?q=how+to+write+the+first+letter+to+a+penpal&oq=how+to+write+the+first+lett&aqs=chrome.1.69i57j0l2.18018j0j4&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgdii=_
2. http://uncustomary.org/50-things-to-tell-your-penpal/
3. http://penpallingandletters.blogspot.dk/2010/10/tips-to-write-first-letter.html

Lisa kommentaar

