Teatrimelu

Pühad on selja taga, uus aasta on saabunud ning aeg on käes vanasse rütmi naasta. Teatritegemiseaeg on taas käes! Lisaks kõigele ootas Raili väga tagasi neid ahhetavaid ja ohhetavaid muljeid teatrist. Palju õnne, sõber!

Tore on naasta inimeste sekka, keda oled tagaigatsenud ning tegevusteni, mis kutsuvad. Tore oli jälle näha Liset, Kennethit ja Birnat.

Meie kohtumine algas virgutusvõimlemisega, milleks mina vajadust ei tundud, teised aga küll. Ma olin enne seda jalutanud oma kaks kilomeetrit – raamatukogust teatri juurde, seal meenus, et ma pidin poest läbi astuma, siis poodi ning teatri juurde tagasi. Umbes 2 kilomeetrit! Seega soe oli sees ja uni oli pühitud.

Järgnevalt me jätkasime loovusega – pidime kirjutama loova luuletuse-tekst oma paremast naabrist, hiljem vasakust naabrist. Seejärel aga tegema mini Catwalki teksti põhjal. Lisaks tuli meil valida üks riietusese.

Mul oli mõttetegevus töötamas 101 protsendi peal.

Minu Catwalk kujunes lühidalt kirjeldades selliseks:Oma riietusesemeks valisin mantli, millel olid taskud. Tekst algas (vabatõlge, mälusopist): tuleb ta idast, mitte tühjade taskutega. Selle teksti järel võtsin taskust välja sinna pandud raamatu. Tekst jätkus: ta on üks suur raamatukoi, mis on igati normaalne. Seisatan. Ja viskan jaki seljast. Edasi kõnnin ma kleidi väel. Tekst jätkub: virsikuvärvi kleit, pole mitte lühike.

Soovi korral võin originaalteksti taani keeles siia üles riputada. See on hetkel teises toas.

Pärast lühikest pausi jätkasime me koreograafiaga, kus me tegime teineteisele liigutusi ette. See oli üsna lõbus – meist sünkroonist liigutajaid ei saa. Aga see- eest loeme me mõtteid.

Õhtu lõpetuseks tegelesime me Kennethi jaki jaoks materjalide voltimisega ning kokkupanemisega – see on väga aega nõudev töö. Mul on hea meel, et minu kleit nõuab vaid postkaarte ja kirju ning nende peale kleepimist.

Muide, te jõuate veel ka oma panusega tulla, kas kirja või kaardi näol. Kui huvi, siis küsi ning ma räägin asjast lähemalt. Ja, kes tahab lõpptulemust ja Catwalki näha – siis ma võin ka kuupäevi ja kohta jagada.

Mida kõike ma ei jaga, eks!

Lisa kommentaar

