Sünnipäevalaps!

Homme on Alexandri sünnipäev. Noormees saab 20-aastaseks ning kogu meie kodukond on külla kutsutud. Viimase paari nädala jooksul on sellest omakeskis palju juttu olnud. Seigad on olnud vähem või rohkem lõbusad.

Üks peaasjalikemaid arutelusid on olnud kingituse teemal, sest mina keeldun kingitust tegemast – noormees soovib raha uue telefoni ostuks. Loodame, et see on ikka telefon, mitte õuna-jama. Raha kinkimine mulle ei meeldi. Hetkel pole igatahes Kristian jõudnud otsusele, kui suur summa see saab olema, tavaliselt on meil kingitused ju 20€ kanti, aga see võtab pead murdma.

Järgmine probleem on sünnipäeva paigutus – Kristiani meelest on Alexandri sünnipäev varastanud ära Nanna sünnipäeva. Oi, sellest on saanud kuulda üht või teist ning sageli on olnud see üsnagi lõbus. Probleem on selles, et ühel neist on sünnipäev 4ndal, teisel 8ndal. Ja 6s on ju kahe vahel. Ma kirjutasin Nanna emaga ning tema meelest oli see naljakas, ent Nanna sünnipäev pidamata ei jää, toimub vast juba järgmisel nädalavahetusel. Mul tekkis selline tunne, et Kristian muretseb nii palju teiste sünnipäeva pärast, et ma pean talle üllatuspeo korraldama.

Teisipäeval, kui mul oli poolik vaba päev. Tööl sai olla tunnike, et hääletada, kas toimub streik või mitte. Miskil hetkel kui me päeva jooksul vestlesime, siis Kristian küsis, et kas mul on Alexandri jaoks kaart olemas. Ja, otseloomulikult – valik on Sinu, mul on 10 lilledega kaarti, 5 pilapiltidega kaarti ja ma saan ühe ise kokku klopsida, kui vaja ohverdan ka ühe Minioni kleepsu. See ei sobinud. Lubasin, et astun hiljem Tigerist läbi ning ostan mõne odavama kaardi. Valisin siis natukene süütumad kaardid – mustriga ja kujunditega. Kui ma ise valida saan, saab see olema salati pildiga kaart. Samas on mul veel paar kahepoolset kaarti jõuludest üle, mida saab siis häda korral Taani lippudega kaunistada. See vist oli ka pisut mokka mööda.

Lõpptulemuseks – ükskõik, mis kaart, millel pole lilli peal.

Lisa kommentaar

